Dus druk Draga,dan gaat de tijd ook sneller meid en weet je,voor je het weet hebben jullie ook een gezinnetje.Hopelijk krijgen jullie snel bericht over jullie eindrapport. Aqui is je man weer thuis,dan kun je even lekker bij slapen,is wel eens lekker. Danip hoe gaat het nu met je,heb je veel verschijnselen,ik hoop het voor je.Ik ben zo blij voor jullie dat het eindelijk gelukt is.
Jaa dames we hebben een positief advies voor adoptie. Nu nog wachten op beginseltoestemming Ik ben zo blij er valt zoveel spanning van me af nu. Dit wou ik graag met jullie delen. Groetjes Draga
Draga wat een fijn nieuws zeg,ik kan me goed indenken dat jullie in spanning hebben gezeten.Op naar de beginseltoestemming en dan hopelijk niet te lang wachten op een kindje.Wat een fantastisch sinterklaascadeau zeg.
Draga: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Fijn zeg, gefeliciteerd. Nu nog beginseltoestemming? Wat een procedure zeg, of is dat nu een formaliteit? @Vlinder: hoe was de sinterklaas? Hier was het leuk, maar druk (totaal 13 mensen inclusief 2 grotere kinderen en 2 baby's) en onze dochter heeft heel veel cadeaus gehad, niet alleen van ons, maar ook van de oma's, opa's en tantes!
Aqui wat fijn dat jullie dochter ook zo verwend is met sinterklaas.Wij zijn hier vorige week zaterdag naar het dorpshuis geweest,daar was Sinterklaas,Syl vondt het super en hij was helemaal niet bang,zijn cadeautje vondt hij ook super. Nu is de kerst alweer in aantocht,wij zetten de kerstboom morgen op,hopelijk blijft die staan. Dit jaar zijn de feestdagen speciaal,samen met onze kindjes,wie had dat ooit gedacht.
Alles goed hier hoor! Ik heb vorige week een goede echo gehad, hartje gezien, en het pindatje lag echt prima op schema. Helemaal super dus. Ik heb nog wel zo nu en dan dat ik het niet helemaal doorheb, maar ik ben gewoon echt zwanger 2 januari hebben we weer een echo, dan dus 10 weken. Draga! Wat goed zeg! Gefeliciteerd!! Hoe lang duurt het nu dan gemiddeld nog? Of is daar niks over te zeggen? En hoe is het met de barrakindjes? Wat gaat dat snel, als ik in jullie onderschriften zie hoe oud ze al weer zijn!!
Danip wat een fijn nieuws zeg,ik ben heel erg blij voor jullie dat het eindelijk is gelukt. 2 januari mag je weer voor een echo gaan en ook die zal goed zijn hoor,jullie gaan het nieuwe jaar geweldig beginnen. Hier alles goed,Syl is nu 11 maand,de tijd vliegt voorbij hoor.
Bij deze wens ik iedereen alvast hele fijne kerstdagen en een heel vruchtbaar,gezond en gelukkig 2012 toe.
Aqui wat leuk he,het is zo fijn om met de kleine te fietsen,Syl vindt het prachtig voorop de fiets. Hoe is het met de rest van de dames? Syl heeft zijn eerste stapje los gelopen (afgelopen vrijdag),weer een mijlpaal.
Wat leuk zeg, Vlinder! Eerste stapjes los! Hoe oud is hij nu precies? En al 29 weken zwanger, wat vliegt de tijd. Pas jij nog wel op de fiets met het zitje? Of heb je een moederfiets? Onze dochter moest wennen op de fiets, vond het daarna leuk, maar heeft het uiteindelijk heel koud gekregen, zodat ze begon te brullen toen we bijna thuis waren. Ze had wel een speciaal overpakje aan, maar het paste niet helemaal, zodat het mutsje niet op kon. Ook had ze helaas nog geen wantjes aan... Oei!
Aqui het is al koud op de fiets,je moet haar momenteel lekker warm inpakken.Het is nu uitverkoop,dus op naar de wanten,mutsen en sjaals. Ik heb een moederfiets,maar ik pas ook dan niet meer op de fiets hoor,ik heb n.l een flinke toeterhahahahaha. Syl is alweer 11 1/2 maand,nog 2 1/2 week en hij wordt een jaar,de tijd vliegt echt voorbij. Morgen mag ik weer naar de gyn,dan kunnen we onze kleine weer bewonderen op de echo,nog ongeveer 11 weekjes en we zijn al met zijn 4 tjes. Waar de tijd de afgelopen periode is gebleven,geen idee,maar ik weet wel dat de dagen omvliegen.
Wat fijn dat de tijd vliegt, Vlinder. Nog even en dan een gezin van 4 ~met Jesse in jullie hart~. Veel plezier morgen bij de gyn en tijdens de echo! Ja, dat hadden we zelf ook al bedacht. Vandaag hebben we gelijk een lekker warme muts, een sjaal en wantjes voor ons kleintje gekocht. Nu nog een lekker skibroekje ofzo erbij!
Aqui ik moest gisteren naar de gyn en de kleine doet het heel goed,de kleine ligt voor op schema.Die echo's zijn iedere keer weer zo speciaal. We worden binnenkort idd een gezin van 4,met onze lieve Jesse in ons hart (voor altijd) Wij hebben voor Syl zo'n lekker skipakje,die zijn heerlijk warm.
Fijn dat jullie nieuwe kleintje het goed doet en voor ligt op schema! Net al Syl altijd, hè!? Onze dochter heeft ook een skipakje, maat 74, de maat die ze nu draagt, maar omdat ze relatief gezien heel lange benen heeft, bleek het al te klein te zijn! (Het komt uit een zak kleertjes die ik gekregen had, dus niet erg). Maar daarom koop ik liever een los broekje dan een pakje. Toen ze maat 56 had kon ze ook al na een paar weken die pakjes uit 1 stuk niet meer aan, terwijl ze daarna nog prima de losse broekjes en shirtjes aankon.
Aqui heb je al een skibroekje en jas voor haar gekocht? Danip hoe gaat het met je zwangerschap,heb je alweer een mooie echo gehad? Hoe is het met Klingel en Draga? Syl liep idd ook altijd voor op schema,is op zich wel lekker,beter dan dat ze achter liggen. Momenteel ben ik al de hele week grieperig,heel erg verkouden,pijnlijke keel,last van mijn voorhoofdsholten,moe en nieuwjaarsdag had ik zelfs last van mijn kaken,gebit en spieren.Ik heb een kuur gehad,maar ik voel me nog steeds niet 100%,als het maandag nog niet veel beter is dan moet ik maar weer naar de huisarts.
Voel je je al wat beter, Vlinder? Ik had hier toch nog een skipakje van een vriendin liggen. Maat 74/80. Dat ga ik eerst eens proberen. Oh... ze huilt, ik moet gaan.
Hier gaat alles helemaal goed! We hebben een supermooie echo gehad met 10 weken. Echt zo bijzonder! Een heel mooi minimensje zwaaide naar ons. Geweldig! (traantjes!) Alles was zoals het hoorde, en ik zat precies op de dag nauwkeurig op schema. En nu dus bijna op de 12 weken. Ik vind het nog steeds wel spannend, of alles goed blijft gaan, maar ik geniet wel ontzettend. Ik voel me namelijk ook heel goed. Ik ben wel moe, maar niet misselijk. Ik kan niet wachten tot ik ons kindje kan voelen, een dikke buik krijg, en al helemaal niet op de geboorte (nou ja het moment dat het kindje er is, de bevalling lijkt me best eng!) We hebben al even stiekem gespiekt bij de babyplanet, en ik heb voorzichtig al wat kleine lieve spulletjes gekocht. Wat kleertjes en 2 superzachte knuffels. Ook heb ik al wat kado'tjes gekregen. Van mijn vriendin een heel pakket vol met zwitsal en verzorgingsspullen Dus ja, met mij alles goed Ik zit echt op die wolk. Had niet gedacht dat die echt zou bestaan, maar ik zweef, dus hij is er! @ Vlinder: Nog maar 9 weekjes en dan zijn jullie met zijn 4en! Spannend! hoe gaat het nu? Voel je je al weer wat beter? @ Aqui: al weer te fietsen geweest met jullie meisje?