Danip wat ben ik ontzettend blij voor jullie dat het zo goed gaat,het is jullie zo gegund.Alweer bijna 12 weken,geweldig en het is iedere keer weer geweldig om je kleintje op de echo te zien. Aqui ik hoop voor jullie dat het skipakje wel past,gelukkig is het momenteel niet super koud. Hier gaat alles goed,zaterdag is het hier groot feest,Syl wordt dan al 1 jaar,de tijd vliegt echt voorbij zeg. Wij hebben erg veel zin in zaterdag,ik heb een mooie taart met foto van Syl besteld en we hebben mooie slingers en ballonnen met cijfer 1 erop.Ook hebben we hele leuke cadeau's voor hem,hopelijk is hij er ook erg blij mee. Over een aantal weken hebben we weer feest,dan wordt onze kleine geboren,dit is een super jaar hier.
Wow! Alweer een jaar! Wat leuk zo'n eerste verjaardag of niet? Verwen hem maar goed! Ben ook heel benieuwd naar jullie 2e kindje. Dit moet een supergoed jaar voor jullie worden En dank je, ik heb ook al zin in de 20 weken echo. Ook al vind ik hem ook wel spannend, het is natuurlijk een medische echo. Maar heerlijk om ons kindje dan weer te zien. Heb net de afspraak ingepland, 14 maart
Danip dit wordt ook een heel goed jaar voor jullie en die 20 weken echo gaat super worden,ook al is die medische het is zo mooi.
Dames, Ja ben lang niet geweest maar druk,druk,druk Hier gaat alles goed. Wat leuk en mooi om te lezen dat alles goed, Danip. En Vlinder wat gaat een jaar snel,he. Aui lekker fietsen Maar is wel leuk met zo'n kleintje heb ook wel zomers gefiets met die van mijn zusje. Nou tot schrijvens. Groetjes Draga
Gefeliciteerd!!! Wat een bijzondere dag!! Geniet er van. (hoe vond hij zijn cadeau's?) @ Draga thanx! Hoe gaat het met je?
Gefeliciteerd Vlinder. Met mij gaat het goed Danip. WE hebben beginseltoestemming gekregen voor adoptie Dus ik weet dat ik binnen 2 jaar ook moeder ben. Ik word opnieuw tante dus de familie word uitgebreid. MIjn schoonzusje is zwanger. Met een beetje geluk kunnen we naar Servie deze zomer om misschien al wat te regelen. Het word een zwaardere weg dan een volledige bemiddeling maar ondanks dat kiezen we voor Servie dus ook voor deelbemiddeling. Het word waarschijnlijk een zigeunerkindje. En stiekem hoop ik dat ook wel. Ik ben gedachten ben ik al de kinderkamer aan het inrichten,haha. Dus hier gaat alles super en over 2jaar kan ik net als jullie dingen vertellen over ons kindje. Veel liefs Draga
Syl zijn 1ste verjaardag was super,hij is erg blij met al zijn cadeau's,en hij heeft er toch veel gekregen. Hij heeft genoten en wij ook,het is een hele fijne dag geweest.
Vlinder: een beetje laat, maar toch gefeliciteerd met de verjaardag van Syl! Fijn dat het een mooie dag was. Wat hebben jullie hem gegeven? Draga: fijn dat jullie toestemming hebben! En 2 jaar valt me mee, al blijft het wel een lange tijd nog. Danip: al weer 12 weken, fijn zeg. Voel je je goed? Onze kleine meid is zo'n beetje (eindelijk!) van 3 naar 2 slaapjes gegaan... wel lekker, hoor. Ze speelt nu met een blokkenset. Ik bouw een toren ofzo en dan pakt zij het bovenste blokje eraf. Of ze rammelt met de rammelblokjes. Of ze gooit het bouwwerk weer om. Ik heb haar eindelijk ook uit een tuitbeker zien drinken. Ik wist dat ze datt op het KDV doet, maar thuis wil ze nooit of speelt ze alleen maar. We zijn met haar gaan lunchen buitenshuis. Wij hadden allebei een broodje met friet erbij. Ze heeft naast haar eigen boterham en een paar stukjes omelet ook 3 frietjes op. Tot haar genoegen. Daarna gaf ik haar de tuitbeker met water en ze bedacht zich geen moment, maar begon te drinken. Ze kan het dus wel. De frietjes waren natuurlijk zout! Dat is ze niet gewend. Groetjes, Aqui
Aqui toch nog bedankt,hopelijk is bij jullie de eerste verjaardag net zo leuk als dat wij het hier hebben gehad. Syl heeft van ons een loopwagen van cars en een trike fietsje met duwstang gehad. Wat fijn dat jullie dochter ook uit een tuitbeker drinkt en dat ze zo lekker kan eten. Hoe gaat het met haar op de fiets,vindt ze het nog steeds leuk. Danip hoe voel je je nu? Draga die twee jaar zijn zomaar om,maar ja als je moet wachten is twee jaar toch eigenlijk best lang,maar jullie hebben wel een mooi vooruitzicht.
Ha, wij geven onze dochter ook een loopwagen/blokkenkar voor haar verjaardag. Maar ze heeft hem al gekregen, want ze is er echt aan toe. Vandaag lekker mee door de kamer gewandeld! Ze krijg ook nog wat anders op de dag zelf, hoor. We hebben niet meer gefietst. Het weer was er niet echt naar... ook is het niet echt noodzakelijk, want we kunnen lopend veel bereiken, anders met de bus of met de auto. Maar we gaan 't zeker weer doen, hoor.
Aqui ik bedoel zo'n loopauto,waar je op kunt zitten en achter kunt lopen,maar lopen doet Syl al los.Op zijn verjaardag liep hij helemaal los en wel een paar meter,echt een mooie ervaring.
Oh, zo'n loopauto... leuk! Knap, hoor dat hij op zijn verjaardag al los liep! Denk niet dat onze dochter dat gaat halen. Hoewel, je weet het niet!
Aqui je weet het nooit hoor,je dochter heeft nog zo'n drie weken de tijd om los te gaan lopen.Syl deed het ook ineens,we hadden dat ook niet verwacht. Hij is gek op zijn loopauto,hij komt er ook goed mee vooruit en achteruit en hij kan er zelfs al zelf op en af stappen. Wanneer is jou dochter ook alweer precies jarig,is het niet 15 februari? Zijn jullie alweer begonnen met ivf,of toch nog even wachten.
15 februari, ja! Ik ben nu voorzichtig de BV aan het afbouwen en dan gaan we weer een embryo terug laten plaatsen. Misschien als ze 13-14 maanden is...
Aqui wat gaat de tijd toch snel he,jou dochter ook al bijna 1 jaar. Een embryo terug laten plaatsen wordt ook weer spannend zeg,maar ik hoop dat jullie gelijk de eerste keer weer zwanger zijn.
Hee, Klingel, leuk om wat van je te lezen. Een welgemeende knuffel terug! Denken jullie al aan een 2e kindje? (Of is dat te persoonlijk?). Geef je nog BV?
Klingel bedankt voor de knuffel,maar hoe gaat het met jou en je gezinnetje,we lezen hier nooit meer iets glitterigs van je.
Hi Aqui, Ik geef nog steeds BV, drie x per dag, hoewel de lunchtiet nu een paar x is vervallen. Gaat gewoon so makkelijk en we genieten er so van! Wij denken wel degelijk aan nummer 2, en jullie? Hoe gaat t verder met je kleine meisje? Vlinder, hoest daar? Wat ga je lekker hè, spannend hoor je bent al zo ver! Weet je wat het is? Sorry ja ik gil hier em overal veel minder. Gewoon amper tijd. In die twee slaapjes die ze nog doet neem ik weinig rust en tijd voor se PC en savonds ben ik meestal met andere dingen bezig, schilderen, lezen, beetje TV. Maar Barrahus en de meisjes daar vergeet ik nooit, want daar hou ik gewoon van! Hier alles heel happy. Geniet enorm van Florine, die nu rond danst door de kamer en een heel brabbel verhaal vertelt. Wat een rijkdom en een wonder toch... Glitterknuffel!