hoe gaat het op de natuurlijke manier

Discussie in 'Miskraam' gestart door TigerAngel7, 2 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    sorry dat ik zoveel vragen stel maar ik vraag me af hoe dat gaat op de natuurlijke manier hoe weet je zeker dat je het kwijt ben.
    ik ben namelijk 20:30u na de wc geweest moest plassen
    dt was gewoon normaal niks ernstig maar met afvegen had ik veel slijm en bloed
    moet ik me voorbereiden dat het elk moment komt? moet morgen pas om 15:30 by de gynacoloog zijn en weet nou niet wat ik ervan moet verwachten omdat het onze eerste zwangerschap + miskraam is

2. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vervelend heh dat wachten. Ik had al een tijd bloedverlies en weet sinds afgelopen donderdag dat het een miskraam wordt. Ik ben maar wel gewoon gaan werken maar vind het ook echt spannend. Bloedverlies kan een teken zij, maar bij mij duurt dat al bijna 3 weken... Had afgelopen zaterdag wee achtige krampen maar helaas bleef het daarbij. Succes meid! Het is een pittige tijd!

3. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Aller eerst veel sterkte de komende tijd!
    Ik heb snachts helse buikpijn gehad echt een soort weeen en sochtends vroeg het vruchtzakje verloren. Ik herkende dit door wat ik had gelezen, een wit zakje zo groot als een 2 euro munt.
    Gedurende die dag nog veel buikpijn gehad en savonds verloor ik nog een stuk weefsel.
    Toen was direct de buikkramp voor 90% minder en het bloeden was ook nog maar heel minimaal.
    Toen wist ik dus eigenlijk oke dat was het.
    Ze zeggen als het er eenmaal uit is je buikkrampen echt overgaan en het bloeden minder word.

Veel sterkte!

4. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Veel sterkte meid!
    Het gaat bij iedereen anders, bij mij was het kindje gestopt met groeien op 10 weken, kreeg op 13 weken de miskraam.
    Het begon met een lichte bloeding (vergelijkbaar met een menstruatie), 2 dagen na start bloedverlies kreeg ik in de middag enorme krampen, het leken wel weeën, de pijn kwam en ging in golven.
    Een aantal uur later verloor ik een stolsel, wel zo groot als een sinaasappel... Dat was het vruchtzakje volgens de gynaecoloog. Daarna was de pijn weg en verloor ik nog ongeveer drie weken bloed en kleine stolsels...

Nu ben ik vanmorgen weer voor t eerst ongesteld geworden, vanaf start bloedverlies een cyclus gehad van 38 dagen...
    Blij dat alles het weer ''doet'' eigenlijk...

Ik hoop dat je snel weer een positieve test in handen hebt meid! ;)

5. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bij mij was mijn zwangerschap wat korter (zo'n 7 1/2 week bij groei rond 6 weken), maar heb het ook op de natuurlijke manier uitgezeten. Morgen heb ik een echo om te kijken of idd alles schoon is, zeker omdat ik veel gevloeid heb maar niks herkend had. Bij mij was het vloeien na een aantal dagen aanloop best wel heftig een paar dagen lang. Geregeld met stolsels en soms druppelde het er gewoon even uit. Gelukkig voor mij viel de pijn toen nog wel mee, ik had meer moeite met al dat bloedverlies.
    Sinds vrijdag werd dat gelukkig minder, ook al blijven mijn pijnklachten wel. Maar ze vermoeden dat dit nog bandenpijn en het krimpen van de baarmoeder is.
    Ik hoop voor jou dat het allemaal snel voorbij is en dat je het een beetje uit kunt houden. Sterkte!!!

6. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    dankjullie wel ben vanmiddag bij de gynacoloog geweest en we doen het op een natuurlijke manier weet nu wat er ongeveer van moet verwachten. volgende week k weer een echo of het k het kwijt ben. zoniet krijg k medicijnen op dit op te wekken dit omdat k al extreme pijn heb vanaf het begin dat k wist dat k zwanger was
    en dan is hey afwachten

7. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik wens je heel veel sterkte deze dagen! Ik weet dat het enorm moeilijk is, maar heb zelf ook gemerkt dat het stukje bewuste verwerking bij de natuurlijke manier wel belangrijk is geweest...

8. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Bij mijn vorige MA kwam het ongeveer 2 weken nadat ik al licht bloedde los. In een uur of 5 verloor ik grote stolsels, moest continu naar de wc. Uiteindelijk kwam er een groot stuk weefsel en waren de krampen voorbij.

Nu wacht ik al ruim 3 weken sinds het slechte nieuws en heb nu pas net een beetje roze dus dit kan nog wel even duren.

Deel Deze Pagina