alicia gaat als fee of prinses. ze kan nog niet kiezen en ze heeft bijde pakjes liggen. voor nando moet ik nog wat halen
Hier in huis hebben we de kleine zeemeermin rondlopen hand in hand met sneeuwwitje staat echt supercute
Wij doen zelf nooit aan carnaval dus vind het zonde om iets aan te schaffen wat ze maar 1 keer aan kan. En nu hebben we een K3 jurkje hangen dus ze gaat als een K3tje!
mijn neefje gaat als spiderman ( schrijf ik dit goed hahah ) zal zeker even en foto maken ervan ihihi
wij gaan zelf niet maar op kdv mogen ze volgende week verkleed heb dit gekocht bij kruidvat voor 4,95 en ze wil het niet meer uit dus loopt de hele middag al zo rond en vind t wel schattig staan hoor!! snap dat als je zelf in het zuiden woont er meer aandacht aan besteed maar hier is er niets voor mijn dochter dus vind 5 euro leuk zat voor 1 dagje kdv
Als bijtje, heks en lieveheersbeestje.. Heel de week carnaval op de kinderopvang, vind het leuk om af te wisselen
Wat een schatjes allemaal! Ik zou bijna mee gaan doen, maar wij vieren geen carnaval. Denk dat mijn man me de deur uit gooit als ik me verkleed haha.
mijn dochtertje gaat als prinses.ik had een leuke heksen outfit gezien bij bart smit.ze zat me aan te kijken van ...ben je gek ofzo die trek ik echt niet aan hoor hahaha.