Wij hebben een jongensnaam in ons hoofd die je eigenlijk nooit tegenkomt. Ik hou m daarom ook lekker geheim, want je weet nooit wie hier rondsnuffelt, en straks heeft een bekende uit mijn buurt precies dezelfde naam, en daar ben ik zo bang voor!
Wij waren nummer 7 in de rij qua bevallingen en bij iedere geboorte waren we bang dat "onze" naam zou worden weggekaapt. Maar we hebben ze allemaal overleefd, smaken verschillen gelukkig toch
Wij waren er al snel uit, nog voordat ik zwanger raakte hadden we de namen al. We hebben samen een lijst gamaakt met namen en met dit resultaat. Als t een meisje word gaat ze Gaya heten. Dit was de nr 1 op t lijstje van me vriend. Als t een jongen word gaat ie Bryan heten. Dit was de nr 1 op t lijstje van mijn namen. We kunnen het allebei vinden met deze naam keuze. Nu gaan we nog worstelen over 2 doopnamen. Me vriend is Katholiek en wil toch graag dat het kind gedoopt word. We doen niets aan t geloof ofzo maar hij wil graag een soort van traditie erin houden.
Isaline... Oud-Fries, vind het een erg mooie naam, heel apart en toch niet moeilijk te verstaan of spellen (want ik vind dat dat tegenwoordig bij verschrikkelijk veel namen wél het geval is).
Hallo allemaal, Ja, ik lees ook mee. Even op de log-in van mijn vriendin (Sietske) dus. Ik ben Johan en dus de vader van de verwachte kleine. Ik vin dhet erg tof dat er een forum is waar mijn lieve vriendin alle vragen kan stellen. Om te reageren op de namen, nou wij weten al erg lang welke namen het worden, maar die houden wij tot het "grote moment" nog even geheim. Gr. Johan
Hoi Johan, Wat leuk dat er eens een man op het forum zit! Succes straks met de kleine! Groetjes, Hester
Een meisjesnaam heb ik al heel lang in mijn hoofd. Wat ik mooi vind is namelijk Danisha. Past ook mooi bij ons zoontje die heet namelijk Damian. Nu mijn man nog overhalen, En een jongensnaam? daar heb ik eigenlijk nog helemaal niet over nagedacht. Nog tijd genoeg, nietwaar.
Wij hebben een dochter van vijf en die heeft een naam die ik nog nooit ergens gezien of gehoord heb. Izanka is haar naam en ben er elke dag nog blij mee. We hebben nu weer een leuke meisjes naam, maar kan iemand mij helpen met een mooie aparte jongensnaam, ik vind het echt heel moeilijk. groetjes Lianne
Bij ons is de geheimheid er af..we zouden eerst niemand vertellen wat het was..maar had het wel aan mijn moeder verteld..mijn moeder vertelt het vervolgens aan mijn zusjes en de rest natuurlijk haha.. En mijn man had het op school aan zijn collega's verklapt.. De naam hebben we gevonden via een vriend van mijn man..en die verklapte het vervolgens aan iedereen Dus er zit bij ons geen geheim meer aan..alleen mijn man's familie weet de naam nog niet..hehe De naam die wij gekozen hebben heeft een superrrr mooie betekenis, voor ons dan, en dat was het belangrijkste om zo'n naam te vinden.
Haha dat had ik ook een beetje, alhoewel het ons tot nu toe nog goed gelukt is om geheim te houden. Wij hebben gezocht naar een arabische naam en dan is de betekenis natuurlijk heel belangrijk, daarom wilde mijn schoonmoeder het zo graag weten.. Toen heb ik het haar verteld. De vrouw van de broer van mijn man drong ontzettend aan haha en toen kon ik het ook niet voor me houden. Voor de rest hebben we het echt nog aan niemand verteld, ook niet aan de zussen van mijn man, die er toch echt om zeuren
Wij hebben een dochter Sara en ben nu zwanger van de tweede... Als het een jongen wordt: Koen Als het een meisje wordt: Noor We zijn erg blij met beide namen, nu nog afwachten wat het wordt!!! Groetjes Otje
Wij hebben ook al een paar keer gepraat over namen (en zon boek gekocht) Een paar van onze favorieten zijn: Meisje: Amalia, Kiana, Ailani (we houden van hawaiaanse namen ) Jongen: Maxim (en nog een paar andere maar kan er nu niet meer opkomen foei!!)
hallo , wij krijgen normaal een zoontje. wij twijfelen nog een beetje tussen de 2 volgende namen ; mattéo of matthieu . ik heb er ook een topic met een poll opstaan, geef gerust je mening . indien het toch moest een meisje zijn (weet maar nooit ) word het michelle . leuk om eens allemaal van die namen te lezen he . hopelijk begin ik niet nog meer te twijfelen liefs natasha
Hey, wij zijn over een jongensnaam al uit. Een meisje nog niet echt. Als het een jongetje wordt, worden zijn namen Lennard, Yorick, Berndt en we noemen hem Len. Andere namen zijn vernoemd naar beide opa;s.