Hoe gaat jullie mannetje daarmee om?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Joycie02, 14 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Ik vertel hem wel wanneer mijn vruchtbare periode is, het geeft wel eens onenigheid. Hij vind het zo nu en dan wel eens moeilijk en vooral als ik wisselende diensten heb.Dan moet het s ochtends bijvoorbeeld of s avonds voor ik weg ga. Ja dat is lastig maar goed anders duurt het natuurlijk helemaal erg lang. Dat wil hij ook niet het duurt hem nu al te lang en mij ook hoor. (13de ronde)

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Nee hoor. Ik ben aan het testen en tempen, maar zeg er niks van.
    Anders wordt het helemaal niks, omdat hij inderdaad ook niet het gevoel wil hebben een soort dekhengst te zijn. Hij weet niet eens dat ik temp en test. Ik denk dat dat al voor een ruzie zou kunnen zorgen,omdat hij daar het nut niet van zou inzien.
    Hij wil zelf ook wel kinderen, maar geen sex op commando. En was in het begin zelfs wantrouwig als ik hem kwam verleiden. (mijn libido is enorm vooruit gegaan sinds de pil in de wilgen hangt)

3. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    hihi, net wat Daisy zegt, mijn ventje stond ook even te kijken van mijn toegenomen zin :) Maar er volgde al snel; nou als ik had geweten dat het zo'n effect had, dan mocht je wel eerder stoppen met die pil ;) Ik vertel hm vaak aant begin van de cyclus welke dagen er het beste zijn, maar daarna niet meer. Ik was altijd in de veronderstelling dat ie dat glad vergeten zou zijn de volgende dag, maar het blijkt dat ie het tegen die tijd zelfs nog weet :)
    Als ie de huishoudelijke klusjes nou ook eens zo goed kon onthouden :D

4. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Bij mij is het juist mijn ventje die goed op de kalender bijhoudt wanneer men ei is en wanneer we moeten klussen :D
    Niet normaal! ;)

5. Floddertje

Floddertje Actief lid

10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn vriend wil er helaas niks van weten. Hij zegt dat hij niet aan 'verplichte nummers' doet. Hij wil alleen als hij zin heeft. Helaas vraagt zijn baan dat hij zo ongeveer 60 uur per week werkt en 's avonds is hij dan vaak moe.
    Ik word daar soms wel heel verdrietig van. Toen ik nog aan de pil was had ik er niet zo'n moeite mee dat we niet zo vaak vreeën, maar nu we voor 't echie gaan toch wel.
    Hij wil ook niet weten wanneer m'n NOD is enzo... Hij zegt steeds 'als het komt dan komt het, en dan zien we het vanzelf wel'.
    Dat is best jammer... Maar we zijn pas in ronde 3, dus wie weet als het wat langer duurt... Ik hoop het maar!

6. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Haha leuk om al die verhalen te lezen. Wat voor een invloed de pil kan hebben op je sex leven, je zou ze toch nooit meer innemen na de zwangerschap. ;) Gelukkig is mijn mannetje niet de enige met het feit dat ie er weinig van wil weten hoe en wanneer. 8-[

7. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Ik heb een gek die zegt dat ik zelf minder aan moet gaan doen. En dus veel in het huishouden aan het doen is. hihihi
    Koken,afwassen, stofzuigen heerlijk z'n man.
    Morgen moet ik naar de arts en hij staat er opdat die mee mag.

8. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Meiden, ECHT leuk dat jullie zo reageren en om jullie verhalen te lezen. Conclusie: eigenlijk hebben die mannen van ons toch echt wel een gebruiksaanwijzing nodig. Maar is dat stiekem ook niet waarom ze zo leuk zijn :(: :) Jullie allemaal onwijs veel succes met de ovu-tests, verleiden en zwanger worden. Ik duim voor jullie :thumup: :thumup: :thumup:

Groetjes, Joyce

9. Floddertje

Floddertje Actief lid

10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zou zó graag willen dat mijn ventje elke dag zou willen, of om de dag, of om de drie dagen...

Maar verder is hij wel de leukste en de liefste hoor! Ik wil niet voor niets een kleine frummel met hem!

10. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ondanks dat ik nog aan de pil ben, hebben we het hier wel eens over.
    Ik moet er echt niet mee aankomen bij mijn man van: vandaag moeten we, want het zijn mijn vruchtbare dagen.
    Ik moet daar zelf ook niks van hebben trouwens. Niet teveel mee bezig zijn en gewoon lekker spontaan seksen, dan komt het 'vanzelf' (als het goed is, anders wordt het natuurlijk wel een ander verhaal).

11. annika1984

annika1984 Actief lid

9 apr 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He he,

Mijn vriend heeft soms wel in de gaten dat ik halverwege de maand ineens meer zin heb om te klussen, hij zei toen eens: wanneer je denkt dat je vruchtbaar bent heb je ineens wel meer zin he.
    Maar verder niet echt problemen er mee.
    hij was gisteravond zelfs wakker gebleven (kwam om 23.30 terug van het werk) om te klussen! Hij zei: je hebt vandaag toch je ei? Dat vond ik zo lief!

Maar ik denk dat jij niet de enige bent waarvan de vriend er zo over denkt hoor!

Succes ermee!

Liefs Annika

12. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Mijn vriend is wel geïnteresseerd in wat ik allemaal uitspook (tempen, slijmwaarnemen, ovu-tests), maar hij moet bij de sex wel het gevoel hebben dat ik er echt zin in heb.... Ik kan hem beter verleiden met een stringetje dan met een ovu-test, zeg maar... Ik moet er ook niet steeds met hem over praten want dan denkt hij dat ik geobsedeerd raak (ben ik natuurlijk allang). Echt erotiserend is dat niet... Maar hij ziet er wel de voordelen van in dat ik nu vaker zin heb :)

13. staart

staart Lid

14 jun 2006
    71
    0
    0
    administratief medewerker
    Rozenburg
    Mijn mannetje denkt nu elke keer als ik toevallig een keertje in heb en hij wat minder dat ik in een vruchtbare periode zit, nu heb ik meer als een jaar geen cyclus gehad, dus kluste we er maar een beetje op los (wat betreft dagen dan) maar nu krijg ik van de gyn "klus"dagen mee, en dat maakt het wel wat lastiger, overigens meer voor mij als voor hem hoor, ik geloof dat hij het wel wat vindt hebben, klussen voor het "echie"

Petra

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Floddertje,
    Ik heb er ook zo één die 60 uur per week werkt... als hij al een paar uur slaapt en ik dan tegen 'm aankruip en kusjes ga geven is hij meestal snel om, ook al was hij 3 uur daarvoor nog 'te moe'. Misschien ook es proberen? Succes!

Miepie

15. Floddertje

Floddertje Actief lid

10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Miepie,

Bedankt voor de tip, maar ik ben bang dat het niet zal werken. Ik probeer dit zeer regelmatig, maar als hij niet wil dan wil hij niet. Dan is hij meester in het negeren.

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, de mijne helaas ook.
    Hij werkt geen 60 uur maar 40 uur in de week, maar heeft wel 3 uur reistijd per dag. En werkt in drukke perioden over. Dus dan is hij ook erg moe. Dus hem verleiden lukt me ook niet altijd. Al heb ik door mijn toegenomen libido deze maand wel succes gehad. (Om de twee a drie dagen) :D. Maar hij zei wel dat-ie door mijn gedrag wel dacht dat dit mijn vruchtbare week is geweest.

17. Floddertje

Floddertje Actief lid

10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ook een mannetje met een gebruiksaanwijzing dus! Ik ben blij dat ik niet de enige ben. Je hoort en leest wel eens dat mannen de hele dag sex willen élke dag... Nou die van mij niet! En ik ben blij dat hij dus geen geval apart is.

18. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ja, dat maken ze je echt altijd en overal wijs.
    Nou, da's hier echt wel anders hoor. Vooral in de eerste maand van ons huwelijk had ik vaker zin dan hij. Maar manlief was echt heel moe. Nu is het wel iets anders, maar echt niet dagelijks!

19. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Mijn vriend heeft mij nadrukkelijk gevraagd hem niet het idee te geven dat ik alleen seks wil omdat ik op dat moment vruchtbaar ben.
    Ik begrijp dat ook wel. We willen samen dolgraag een kindje, maar het moet wel leuk blijven!
    Het woordje "moeten" werkt echt averechts bij hem. Ik ben heel blij dat hij makkelijk te verleiden is :)

Hij had het heel moeilijk met het zaadonderzoek.
    Het plannen en het incalculeren van de x aantal onthouding-dagen, vond hij echt niet leuk.
    Het werkte verschrikkelijk op zijn zenuwen, om voor zijn werk zijn zaad te lozen in een potje, om vervolgens naar het ziekenhuis te racen.
    Hij werkt 40 uur in de week en daarnaast doet hij ook nog eens aan topsport, dus het passen en meten was best lastig.
    Gelukkig heeft hij het er allemaal voor over en hij zegt dat hij blij is dat hij ook wat kan doen.
    Daarmee zegt hij dus ook dat hij in ziet dat het toch de vrouwen zijn die het allemaal maar moeten ondergaan.
    Op zo'n moment weet ik zeker dat wij het gaan redden samen.

20. annabuik

annabuik Actief lid

3 feb 2007
    383
    0
    0
    Mijn mannetje kijkt mee met de ovutesten en springt op en neer als ie weer positief is, dan vind ie het echt niet erg om aan de bak te moeten....haha Maar hij heeft niet het gevoel van moeten omdat het we het ook genoeg buiten de vruchtbare periode om doen.

Deel Deze Pagina