Onze zoon heeft er nu maar drie, een klein rood plekje met een geel/wit puntje erop (geen blaasje (nog)). Het lijken muggenbultjes. Omdat ik die eigenlijk nog nooit gezien heb bij hem, vroeg ik mij af: lijkt het begin van waterpokken soms op kleine muggenbultjes?
aangezien nog geen reacties, hier even twee foto's. Helaas niet de beste kwaliteit, maar hopelijk is er iets van te maken. Mochten het pokjes zijn, neemt het dan snel toe of kan dat wel een paar dagen duren?
Moeilijk te zien. Maar als het waterpokken zouden zijn dan zou dat nu wel duidelijk worden denk ik. Mijn gok zou dus nu zijn: mug!
Hier hetselfde verhaal gehad vorige week. Al een week her en der wat bultjes. KDV zei ok dat het waterpoken waren, maar arts van het CB zei dat het muggenbulten waren. En ik?......................weet nu dus nog steeds niet wat het is geweest. Hij had geen jeuk ( wat je wel verwacht bij watrepokken of muggenbulten) had geen koorts, was niet ziek. Dus ik weet het ook niet meer. Als....hij het alsnog krijgt, neem ik aan dat ik het dan wel zeker weet
L. had gisteren 37.8. Geen koorts natuurlijk, iets verhoging.Zal eens een plaatje zoeken wat er het meest op lijkt.
exact zoals het onderste bultje, zo ziet het eruit. Alleen heeft L. er maar drie: 1 op zijn voet, 1 op binnenkant knie en eentje op de rug.
hm........nou het mysterie draait nog even door, want de 3 plekjes zijn er nog en zien er hetzelfde uit, maar het zijn er niet meer geworden voor zover ik nu heb gezien. Straks even onder romper kijken.
Die laatste foto was toch geen foto van jouw zoon zelf? Toch enkel de bovenste? Als het de bovenste zijn dan vind ik het duidelijk muggenbulten. Mijn dochter heeft ze helaas ook overal.. zijn enorme plekken bij kleine kids.
Hier dezelfde soort bultjes, zijn er een stuk of 4, maar volgens mij miggenbultjes. Onze dochter kreeg met een week of 4 waterpokken (3 stuks) en die waren echt anders. Huisarts stelde toen vast dat het waterpokken waren, maar daar waren we zelf ook wel achter aangezien de oudste onder zat met dezelfde plekken Zou dus zelf uitgaan van muggenbulten.
Idd typische muggenbult Als het echt waterpokken waren moest je nu bijna 24 uur later duidelijk verschil zien