Hallo, Mijn man en ik willen eindelijk aan game of thrones gaan beginnen. We hebben geen ziggo en kunnen geen dvd's lenen van iemand. Is er een legale manier om de serie te kijken? Dus tegen (niet absurd hoge) betaling? Ben echt een enorme leek op dit gebied, kan het niet vinden zelf.. Hopelijk heeft iemand een tip!
Omdat het niet kan... Ik had er een paar weken geleden een topic over geopend onder een ander subforum. Maar zijn al die dvd's zo duur dan? De oudere seizoenen bedoel ik? Edit: zie dat ze nog aardig aan de prijs zijn. Dan zul je creatiever aan de slag moeten als je het wil kijken .
Naar Vlaanderen verhuizen en Telenet Play nemen Wel rot dat dat in Nederland niet kan. Dan wordt het torrent, denk ik.
Ik heb de eerste 6 seizoenen via marktplaats opgescharreld, misschien nu nog even wachten omdat het weer populair is, daarna dalen de prijzen vast wel weer. Denk dat je seizoen 1 en 2 wel goedkoop kunt kopen. Ook met een seizoen de mist ingegaan door een oplichter, daaaag 25 euro Maar dat de eerste keer dat me dat overkomen is. Als je vlak bij mij zou wonen mag je ze wel lenen.
Ja alleen bij Ziggo helaas. Bij formule 1 kan je wel een abonnement nemen als buitenstaander maar hiervoor niet. Erg dom want ze missen veel inkomsten zo.
Was er al bang voor. Wil ze per se legaal kijken dus toch maar dvd's kopen dan. Heb seizoen 1 inmiddels besteld