Dat zeg ik toch ook, dat zeiden de mensen in het programma zelf: de stad is onvriendelijk. Maar ook in de zin van dat er veel criminaliteit heerst. Ik heb er niks hoeven vragen dus ik heb daar geen problemen mee gehad. Wat dat betreft vond ik Berlijn erger. Daar zijn mensen onbeleefd en lopen ze gewoon keihard tegen je aan en door je heen. Maar toch vond ik de stad geweldig.
Londonaren stug? Heb ik nooit zo ervaren.... We hebben het hier wel over een metropool met al zijn bijkomende problemen... Niet te vergelijken met NL. Maar Londonaren zijn dus stug... Hmmm, o.k. Moet je eens naar Barca gaan... Bah bah, dat zijn pas chagerijnige lui... Dan denk ik: 'Je woont in een stad dat alles heeft!! Kunst, cultuur, zon, zee strand en uitgaan... En dan nog ben je chagerijnig!? Of how about Parijzenaren? Dat zijn steden, metropolen die niet te vergelijken zijn met een enkele stad in NL
Tja, dat Engeland/Londen niet zo gastvrij blijkt te zijn naar Eddy en zijn team verbaasd me niks. Geert werd ook gelijk naar huis gestuurd weet je nog? hahaha! Maar effe serieus, het is natuurlijk best eng als je de deur open doet en er staat gelijk zo'n camera voor je snufferd. Het is dat ik het programma ken, maar anders zou ik denk ik ook niet zo snel de deur open doen voor een cameraploeg hoor.
Sluit ik me bij aan. London is een geweldige stad met geweldige mensen en ik heb echt nog NOOIT een stugge Londenaar gezien. Maar goed, ik zou ook stug worden als Eddy Zoey bij mij voor de deur staat, en ik weet nog wie het is, haha! Dat ze Geert niet binnenlaten is natuurlijk alleen maar een aanbeveling voor Engelsen. Anyway, moet je voor de grap eens naar Parijs, verschrikkelijk! parijzenaren zijn echt onaardig, kortzichtig, arrogant. En Barcelona, tja.... probleem daar is dat er zo veel mensen wonen die niet uit Spanje/Catalunia komen. Anyway, groot gelijk die Londenaren!
Vind het erg leuk om te kijken, maarrre.... Eddy zou bij mij ook niet mogen overnachten hoor! Dan maar niet gastvrij!
Tja ik weet ook niet of ik Eddy en z'n team bij ons zou laten overnachten... Dan gaan ze namelijk ook je wc gebruiken voor jeweetwel en dat vind ik een minder tof idee, een aantal vreemde mannen die effe je pot vol....... en jij het daarna weer schoon maken.
Hahaha, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Ik vind het gewoon niet zo nodig, een kopje thee of biertje geef ik ze misschien nog wel, maar overnachten no way!
Ik vind het een heerlijik programma en de engelsen in london vind ik toch wel een beetje raar! Er is nog nooit een zwarte hoe zeg je dat.. uitreiking geweest.. meestal brons of goud.. haha zwart.. Maar miscshien in liverpool en andere steden wel wat makkelijker... Als hij bij mij komt mag hij drinken eten en slapen!
Londen vond ik juist super, Barcelona ook geweldig. Wel eens in Milaan geweest, dat zijn pas stugge mensen!
ze zijn ooit eens bij ons in de wijk geweest en dat was echt geweldig .. VInd het een super programma hahah Lekker binnen kijken bij andere mensen hihiihihi