Hoi allemaal, Ik heb gister 2 testen gekocht van DA huismerk. Mijn NOD is eigenlijk zaterdagnacht (altijd heel precies) Gisteren deed ik een test nadat ik echt mijn plas een halve dag had opgehouden en weinig had gedronken en ja, de streep was nu al redelijk donker! Nou kon ik niet wachten dus net de 2e test gedaan omdat ik het niet kon geloven. Was alleen net naar de wc geweest en dus water gedronken om zo weer te moeten plassen en het er echt uitgeperst, nu is het streepje echt vrij licht, je ziet hem wel duidelijk, maar wel licht. Kan dit? want ik vind het nl best vervelend. Ik heb geprobeerd foto's te maken maar dat lukte niet! Groetjes roos
2 keer een streep... je weet wat ze zeggen een streep is een streep...... anders voor je eigen gemoedstoestand nog een testje doen??? liefs
Het kan.. je urine is door het drinken minder geconcentreerd. Als beide testen aangeven dat je zwanger bent.. dan denk ik dat we je kunnen feliciteren.
Ik ga er inderdaad straks nog maar 2 halen en dan wachten tot morgenochtend! Ik denk idd ook wel dat ik zwanger ben, maar het is zo spannend allemaal! het is de eerste keer en eigenlijk onverwacht (wel hartstikke welkom hoor maar niet gepland) dus weet er ook nog helemaal niks van. Ik ben erg benieuwd wat er morgen uitkomt
Mroos, anders koop je een clearblue test met 'zwanger' 'niet zwanger', duidelijker kan niet denk ik. Als ik ooit zelf een streepje zie dan ga ik die ook meteen halen voor alle duidelijkheid haha. Maar alvast proficiat met de zwangerschap en probeer er gewoon lekker van te genieten, een streep is een streep!
hoelang blijf zoon test met het die twee streepjes staan? als je bv positiev test hebt. als jullie me snapen wat ik bedoel.
Hoi Marijke, Ik was 2 jaar geleden ook in verwachting maar dat is toen helaas fout gegaan! Maar die test heb ik dus in een doosje gedaan,en die 2 streepjes staan er nog steeds!!!!! Dus je kunt ze heeeel lang zien hahahaha!!!! Groetjes Brigitte
hoi Brigitte dankje wel voor de info. heb ook wel eens gehoort dat je test met blankenagelslak over kunt smeren niet teveel dus. maar dan blijft de test ook nog goed.
Ohhhh oke,dat wist ik dus niet hahahaha!!! Maar ze blijven zo ook al heel goed,dus waarom zou je dat dan nog doen!!!!!