Hoi Een vraag. Mijn vriend en ik draaien allebei onregelmatige diensten. Ik heb weleens ergens gelezen dat dit invloed kan hebben op het zwanger worden, is dit inderdaad zo?
Ik heb onregelmaige diensten, mijn man niet. Ik weet niet of het wat uit maakt. Het enige wat ik me kan bedenken is dat wij minder in de gelegenheid zijn om sex te hebben.
mijn man heeft wisselende diensten en ik niet. enigste is dta we minder kunnen klussen maar bij onze zoon hebben we er 8 maanden overgedaan en nu zitten we in ronde 5.
Ik heb wisselende diensten en me vriend niet. Heb ook wel gehoord dat het invloed heeft. Op wat voor mannier geen idee Misschien toch door dat we minder vaak kunnen sexen
Hoi Ik heb ook onregelmatige diensten.. mijn vriend niet. en idd het ik dat ook gehoord dat het invloed kan hebben.. Dus als iemand het weet.. laat even weten of het ook echt zo is. ik heb namelijk ook zwaar werk en ik probeer zo veel mogelijk rustig aan te doen. maar dat kan ook niet altijd. en dat is wel vervelend. Hoop dat iemand ken reageren hier op Ben nu weekie thuis omdat ik ziek ben.. Dus ken ik even rustig aan doen.. en ben nu al 3 dagen overtijd.. nog geen buikpijn.. vandaag wel getest van deze site.. maar NEGATIEF dus ik wacht tot zaterdag en dan ga ik weer testen! Liefs van Sara
ik heb geen onregelmatige diensten maar mijn vriend wel. niet onmogelijk dus, was trouwens 2e ronde raak
Volgens mij heeft dat er dan gewoon mee te maken dat je niet altijd in de gelegenheid bent... ik weet niet of wisselende diensten ook invloed hebben op je lichaam mbt eisprong enzo... Wij hebben allebei geen wisselende diensten maar wel een erg druk leven waardoor we ook niet zo vaak klussen... ik verwacht dus ook niet op korte termijn zwanger te zijn...