Hoi dames, Ik heb een MC Cabrio Fix met zo'n losse 'verkleining' erin voor de beeb. Hoe 'installeer' je nu eigenlijk de voetenzak? Moet de verkleining dan in de voetenzak worden gedaan? Lijkt me wel logisch, maar zit wel erg te pielen hier wordt een soort van 'prop' zo.... Raden jullie me trouwens aan om de voetenzak ook mee te nemen naar het zkh? Of is een jasje en omslagdoek warm genoeg voor de bb? Bedankt alvast voor jullie advies
wij hebben de voetenzak er standaard inzitten, dus ook toen we met de kleine uit het zkh kwamen. Ties verzoop erin maar het was wel lekker warm. ik vind die voetenzak ideaal! in de voorkant van de mc zit een klep met daarin een dikke gebruiksaanwijzing. daarin kun je zien hoe je de zak erin doet. je doet de verkleining er in ieder geval niet nog eens in.
Bedankt Marieke. Ik zal de gebruiksaanwijzing er nog eens op terug slaan, had niet verwacht dat daar ook iets in zou staan over de voetenzak eigenlijk, thanks! De zak lijkt me ook ideaal en staat zo leuk!! Goed te weten dat de verkleining er dus niet telkens apart in/uit hoeft worden gedaan.
Wij hadden eerst de voetenzak, dan de verkleiner.. Anders zit het zo raar he, met die rand om de verkleiner En zo ook de gordeltjes, en klaar om te gebruiken.. Ik zal die van ons even fris wassen en dan weer in de maxicosi doen en dan wachten tot meisje groot genoeg is om in devolgende stoel te gaan ScuceS!
dat probleem liep ik ook tegnaan maar ben dr achter dat je de verkleiner dus in de zak doet. zo staat ie ook wel eens in winkels. eronder dat wil helemaal niet. en denk dat het wle handig is. bij onze eerste had ik geen verkleiner en verzoop ze echt n de maxi dus heb ik dr op schoot gehad met de rit naar huis was echt geen doen in de maxi. dus zou hem zeker wel meenemen naar het zkh. en daar gewoon pasen past het neit dan niet.
yups, in de voetenzak. Ik zou de voetenzak er wel in doen (in de mc) lekker handig. Ik zie aan je banner dat het geen hoogwinter wordt dus wrs is alleen de voetenzak genoeg! Een jasje is zooooo wurm bij een kleintje
Ja inderdaad de verkleiner in de voetenzak. Je zou een jasje kunnen meenemen maar ik dnek dat ene mutje en de voetenzak genoeg is om de kleine nu te vervoeren als het net geboren is. Ik vond de voetenzak ook super handig!!