Hoi hoi allemaal, Bij mijn vorige zwangerschap ben ik een paar weken vooral 's ochtends zo misselijk geweest dat ik moest overgeven. Helaas is ons dochtertje na 21 weken te vroeg geboren.... Nu ben ik weer zwanger, maar eigenlijk helemaal niet misselijk geweest. Nu hoor ik van mensen om mij heen dat het kan betekenen dat het nu een jongen zou zijn... Ik ben wel heel nieuwsgierig natuurlijk, dus wat zijn jullie ervaringen? Liefs Kindje
Ik ben amper misselijk geweest en heb een dochter gekregen, dus hier klopt het niet. Ken ook iemand die was bij de dochter ook niet ziek en bij de zoon juist wel heel erg, dus ook bij haar klopt het niet.
hihi vette onzin.. ben 2 keer koooots misselijk geweest en heb een zoon en ook een manneke in mijn buik. Zuslief heeft ook een zoon en die heeft zo erg gespuugd dat ze 10 kilo was afgevallen
bij onze dochter nergens last van gehad. bij deze (een jongen) ook niet echt wel tegen misselijkheid aan aar als i kdan wat at was het weer weg dus weet neit goed of het kwam omdat ik honger had of omdat ik echt misselijk was van hormonen.
geloof er niet zo in hoor. eerste een jongen, erg misselijk en uitgedroogd. deze zwangerschap ook een jongen en nog misselijker geweest dan bij de eerste, met ziekenhuisopname als gevolg. meisje die ik ken, 2 meisjes, alleen bij de 2e heel erg misselijk, de 1e nergens last van. zelfde geld over vorm vd buik, das ook gewoon onzin. als je rond draagt is het een meid, draag je in een punt dan een jongen? nou eerste zwangerschap droeg ik rond en deze in een punt, allebei is toch echt een jongen.
Bij Eva zo goed als niet misselijk geweest. Nu wel flink misselijk geweest en wat het is, dat weten we over zo'n 7 maanden
Daar valt echt niets over te zeggen, want bij mijn eerste dochter ben ik echt 16 weken lang aan het spugen geweest en nu ben ik wwer in verwachting van een meisje en heel weinig last gehad van misselijkheid en al helemaal niet gespuugd.
bij de eerste is helaas op een miskraam uitgelopen niet misselijk geweest en nu voor de tweede keer weer zwanger ook niet misselijk
ik heb bij mijn zoontje heel erg overgegeven en misselijk geweest en nu heb ik behalve ochtend misselijkheid daar bijna geen last van
Bij mij klopt dat wel. Bij mijn zoon geen enkele keer misselijk geweest en bij mijn dochter juist heel veel!
Bij mij klopt het toevallig... niet misselijk geweest en het is een kereltje. Maar ik zat wel onder de pukkels en dat schijnt op een meisje te duiden.
ik ben voor de 2e keer zwanger.de1e is een meisje,en ik had de perfekte zwangerschap,van dag 1 tot aan t eind. ben nu zwanger van nr 2,en tot nu toe merk ik helemaal niet dat ik zwanger ben. dus,of t klopt........volgens mij niet