Hoi dames, weer eens even een vraagje van mij ik heb nu af en toe ( een paar x op een dag, of soms helemaal niet) een soort steken in mijn buik. het zit niet laag ofso, en het voelt ook niet menstruatieachtig aan, het is ook echt geen kramp. het is echt b.v. ineens een harde steek. en dan gewoon midden op mijn buik zegmaar. net alsof er aan de binnenkant iets scheurt of iets dergelijks.. heel gek gevoel in iedergeval, het is niet echt heel pijnlijk, maar zeker geen lekker gevoel. maar het is ook niet een soort van steek van dat de baby b.v. duwt of schopt dat is het ook niet. weet iemand wat dit is?? alvast bedankt! groetjes!
nee mn maag is het niet, het zijn echt een soort van uitrek steken, teminste het voelt aan mn vel alsof het ineens erg uitgerekt word daarzo.. heel gek.. het is ook niet echt In mn buik, meer mn vel zegmaar..?
dat merkte ik ook vaak en mijn VK zegt dat het gewoon idd mijn huid is die aan het oprekken is nog steeds. je kindje neemt gewoon flink de ruimte en dat voel je dan uiteindelijk. en het voelt idd alsof je huid aan de binnenkant word uitgetrokken, flinke steken....
oke haha, want het is niet echt ofso van een voetje of iets dergelijks maar wel wat jij zegt steken die een beetje uitrekkerig voelen hahaha maar zal wel niets byzonders zijn dan
ik heb het bij me vorige zwangerschappen gehad net of de boel uitrekt en het brand dan ook of heb jij dat niet bij was het een broze plek van binnen omdat het kind daar elke keer tegen aan zit of schopt