Hoe gedraagt jouw kind zich in de supermarkt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Madeliefke, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe gedraagt jouw kind zich in de supermarkt?

1. Kind zit in het zitje van de grote kar en is rustig

2. Kind zit in het zitje van de grote kar en is rustig wanneer het iets te eten heeft

3. Kind loopt zelf en helpt rustig

4. Kind loopt zelf en is soms onrustig

5. Kind is erg druk en soms ook een driftaanval

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Mijn jongste zit in het zitje in de kar en is rustig en de grootste die loopt vaak rustig mee behalve NA school, dan is ie moe en wil ie niets en kan het soms beetje drama zijn, ik geef het zo min mogelijk aandacht behalve als het te ver gaat naar mijn zin dan zeg ik er wat van, meestal plan ik dan ook geen grote boodschap ofzo in, vaak als ik hem een taak geef gaat het wel.

2. Dana

Dana Niet meer actief

dochter van 2.5 zit rustig in het zitje van de kar, geen probleem tot nu toe. ik heb altijd een tasje bij me voor haar met wat drinken en eten mocht ze daar zin in hebben maar daar heeft ze nog nooit om gevraagd in de supermarkt.

in de stad is een heel andere zaak, in de buggy wil ze dan niet zitten meestal en lopen loopt meestal uit op drama en de andere kant op willen :D

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Verschilt enorm!

Soms zit ze in de kar en soms helpt ze ook mee met een eigen klein karretje. En het is ook wel eens voorgekomen dat madam heerlijk in het midden van het gangpad gaat liggen omdat ze geen snoepjes mag.

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Isabelle zit meestal in de draagdoek, dan is ze rustig. In het zitje vind ze niet zo leuk, dan probeert ze er steeds uit te klimmen, maar ze blijft verder wel rustig. Dragen vind ze wel goed!

Milan loopt bijna altijd mee, heel af en toe zit 'ie in de kar zelf (dus niet in het zitje, maar gewoon tussen de boodschappen). Hij is altijd heel lief in de winkel, hij helpt goed mee met dingen in de kar leggen en dingen uitzoeken en aangeven.

Bij ons is winkelen echt een "feestje", ik vind het altijd erg gezellig samen met de kinderen.

5. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    mijn dochter is 3,5 ..... ze vind die kleine winkelwagentjes het einde, maar als die er niet zijn is het na een hele periode van zelf willen lopen opeens weer zitten in het wagentje geworden....zit dan heel gezllig over van alles en nog wat te babbelen.... ik klaag niet, vind het wel prima even zo.....

6. tulip

tulip Niet meer actief

o ik lees ook dingen over de stad: dat vind ze helemaal geweldig, winkel in winkel uit en ze vraagt ook regelmatig: gaan we weer shoppen mama??;)

7. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    oh lovely, mijn dochter heeft ook van die buien gehad, alle 3 trouwens maar momenteel bewaart ze die voor thuis :$

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb 2 kids, dat staat er niet bij :p

Maare de driftaanvallen in de super hebben we achter de rug :p
    Nu zit mijn jongste in de kar, en mijn oudste helpt me altijd mee of rijd zelf een klein karretje.....

9. tulip

tulip Niet meer actief

haha sorry hoor, dit zie ik helemaal voor me. Ik krijg nu een beeld van 2 van die losgeslagen kinderen met een hysterische moeder die er dan achteraan rent.:D

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Thirza heeft meestal zelf een karretje of mandje (rijdend), en daar mogen dan de dingen in die zij graag eet :D
    Ik moet wel opletten hoe ze loopt/stuurt, want dat heeft ze nog niet altijd even best onder controle en wil daar soms wat te enthousiast in zijn.

Als ze erg moe is, zit ze in het zitje van de kar.

11. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Nou moet er eigenlijk 3 aanklikken ;)

Mn oudste (dochter van bijna 6 met PDD-NOS) is druk , zeurt , maakt drama enz enz..
    De middelste (zoon van 4) loopt rustig mee en helpt.
    De jongste (zoon van 2) zit lekker babbelend in het zitje.

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Optie 1 :)

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hahaha:D

hier gaat Emma vaak in zo'n autokarretje of zelf lopen met een winkelwagentje. Anders dan loopt ze mee. Meestal helpt ze erg goed met zoeken en pakken van de boodschappen dat vind ze erg leuk om te doen. Als de rij lang is bij de kassa kan ze wel wat ongeduldig worden en weg willen lopen bijvoorbeeld.

Heel soms heeft ze er geen zin in en kan dan ook wel dwars doen. Dan spreken we haar daar gelijk op aan.

14. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Oudste zat toen ze klein was in de wagen en vanaf dat ze loopt loopt ze met een wagentje. Ze is altijd gezellig en houdt van winkelen.

Zoonlief zit meestal in de buggy omdat ik lopend boodschappen doe. Ook hij vindt het best en zit gewoon lief in de wagen. Winkelwagen zelf is niet aan hem besteed daar klimt hij uit. Op je arm vindt hij wel heel gezellig.

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.879
    113
    Ik kan niet echt iets aanklikken, want hier wisselt het.
    De oudste is sowieso makkelijk en zit niet zomaar ergens aan, maar die is ook al vier, de jongste wisselt wat. Meestal zit hij in het wagentje, soms loopt hij ook mee of heeft hij zo'n kinderkarretje (alleen als de oudste naar school is ;)).
    Meestal gaat het wel goed, een enkele keer wordt hij driftig, omdat hij persé rond wil rennen of iets wil hebben wat hij niet krijgt. Tja, dat hoort erbij, had de oudste ook rond die leeftijd.

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

LIgt heel erg aan de dag. Kan zijn van heel goed meehelpen, tot een driftbui omdat ze geen snoep mag :D

17. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Robyn loopt naast de kar, heel af en toe zit ze erin. Ze helpt altijd goed mee, komt wel eens met dingen aan omdat ze vind dat we die nodig hebben (snoep/koek/toetjes), maar zet het ook gewoon terug als ik nee zeg. Ik heb nog maar weinig drama's meegemaakt tijdens het boodschappen doen of tijdens het shoppen.

18. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Kind loopt zelf en is soms onrustig. Ik doel dan op mijn jongste zoontje van 2.

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ik ga meestal alleen maar als ze mee zijn zijn ze rustig. Julian zit meestal in de fietskar of in de kar met autostuur.

20. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Hier is het gedrag van beide kinderen aan het veranderen.
    Mijn dochter loopt nu rustig mee, blijft soms voor het schap met K3 chips steken, of bij zo'n tekenbord, maar daar blijft het bij. Maar toen ze nog kleiner was... goeiendag zeg, boodschappen doen was een hele uitdaging, ze wilde nooit blijven zitten in dat zitje van het winkelwagentje en zette dan het luchtalarm op en als ze liep, liep ze weg.

En mijn zoon bleef (met de nadruk op bleef) een paar weken terug ook nog heel netjes en rustig zitten, maar hij wil nu ook continu opstaan. ;)Vanmiddag vermaakte hij zich even met een netje met knoflook, maar meestal duurt zoiets ook niet lang. Los laten lopen is nog geen optie, hij loopt net en blijft niet bij me gok ik zo.
    Nee, echt heel relaxt vind ik boodschappen doen niet.

Deel Deze Pagina