Hoe gedraagt jouw kind zich in de supermarkt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Madeliefke, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe gedraagt jouw kind zich in de supermarkt?

1. Kind zit in het zitje van de grote kar en is rustig

2. Kind zit in het zitje van de grote kar en is rustig wanneer het iets te eten heeft

3. Kind loopt zelf en helpt rustig

4. Kind loopt zelf en is soms onrustig

5. Kind is erg druk en soms ook een driftaanval

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hier loopt ze zelf en is ze eigenlijk altijd rustig.
    Ze helpt me ook echt mee ( pakt de tomaatjes, melk etc)
    Ook legt zij de lichte dingen op de band.

2. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    ze heeft haar eigen karretje en helpt gewoon mee boodschappen pakken.

3. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Als ik Lucas alleen heb, zit hij in het zitje en vindt ie het allemaal wel best. De eerste optie dus.
    Meestal is dit niet het geval en 'moet' ik met de kinderwagen boodschappen doen. Dan helpt Lucas mij door met het mandje of karretje te rijden en dingen op de band te leggen enzo. Dit gaat over het algemeen goed, maar ja, het is een peuter hè ;). Hij is dus ook wel eens onrustig of luistert niet goed. Meestal als ik wat meer haast heb dan normaal, goh hoe zou dat nou komen... :cool:;)!

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Meestal staat Thijmen op het flessenplankje, dus tussen mij en de kar in. Hij helpt ook mee met dingen pakken enzo. Heel soms gaat ie er van door oid, maar meestal gaat het goed.

5. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Momenteel nog optie 1, voornamelijk omdat madam nog niet loopt :) In het karretje zitten vindt ze geweldig, lekker om haar heen kijken naar de andere mensen etc. Ze is nog niet zover dat ze uit de schappen begint te graaien, gelukkig, hoewel ze soms, als we bij de kassa staan, ineens met 2 Bounties ofzo in haar handen zit ;) Die dingen liggen zo fijn op 'kinderhoogte'... Ze heeft geen idee wat ze zijn, of dat ze überhaupt lekker zijn, maar die mooie glimmende verpakkingen! Oeh, onweerstaanbaar :D

Ik verwacht wel wat meer 'problemen' met haar als ze eenmaal kan lopen, ze heeft een sterk eigen willetje. Van wie zou ze die toch hebben? ;)

6. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Dit is precies wat ik ook wilde zeggen! :D

7. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Soms schaam ik me een beetje als ik met mijn ventje boodschappen doe.... Hij heeft namelijk soms echt geen zin om lief te blijven zitten in die kar en dan gaat hij proberen eruit te klimmen.. Dat lukt dan natuurlijk niet en dan gaat hij schreeuwen en krijsen... Ik weet echt niet wat ik daar aan kan doen.. Tot 2 maanden geleden ging hij altijd heel lief mee boodschappen doen maar nu is het echt drama..

Ik ga nu dus meestal 's avonds als manlief thuis is en als ik hem echt mee moet nemen dan geef ik hem maar wat te eten en drinken dan is ie nog een beetje rustig..

8. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Hier gaat het eigenlijk altijd goed. Ik probeer de boodschappen ook zoveel mogelijk op tijden te doen dat zoonlief vrolijk, niet moe en niet hongerig is :D Daarnaast kan ik heel goed multitasken: in fullspeed stand alle boodschappen in mijn kar mikken, en zoon entertainen tegelijk. Maar meestal is dat niet eens nodig, als ik gewoon gezellig tegen hem klets houdt hij het prima vol.

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    kids lopen zelfs en helpen. soms even opstandig en geef ze dan een opdrachtje en het is weer goed. ze krijgen bijde van te voren hun eigen boodschappenlijstje. (getekend lijstje :)) en hun eigen wagentje en helpen prima mee. Ze krijgen een waarschuwing bij ongewenst gedrag zoals door de winkel rennen, gillen etc. daarna is het in de grote wagen in het stoeltje tot we naar huis gaan. op den duur hadden ze zo door hoe het werkt en gedragen zich prima in de winkel want helpen is veel leuker dan in een wagentje moeten zitten. vooal zoontje moet ik nog wel is herrineren aan het feit dat hij na nog 1 keer het wagentje in moet.

Deel Deze Pagina