Hoeveel mg Clomid en Hoe snel zwanger?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door , 21 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nouja de titel zegt het al hoeveel mg clomid heb je geslikt en hoe snel was je zwanger?

Liefs

2. Niet meer actief

Ik moet volgende ronde beginnen met 50 mg Clomid, maar we starten dan ineens met IUI. Ik kan je dus geen antwoord geven op je vraag. Ben jij pas gestart met Clomid?
    Ik ken wel een collega van mij die na 1 ronde Clomid zwanger was. Ervoor had ze meer dan een jaar geprobeerd zonder resultaat.

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    ik heb 50 en 100 mg geslik, heb bij allebei een eisprong gehad, maar er is geen zwangerschap gekomen. dus kan je ook niet echt helpen geloof ik...

4. 50 mg Clomid en zwanger in de tweede ronde!

5. Martje83

Martje83 Lid

18 feb 2008
    26
    0
    0
    de eerste 2 rondes 50 mg clomid geen eisprong.
    de rest van het jaar 100 mg clomid wel eisprong geen zwangerschap, ook niet in combinatie met IUI.

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

In totaal 9 maanden clomid gehad, waarvan 6 kuren 100 mg en daarmee 5 eisprong gehad. Helaas niet zwanger geworden... :cry:

7. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Mn zusje gelijk bij de 1e ronde 50mg zwanger van een tweeling. Ik 6 rondes in alle dosissen en met toevoeging van metformine. Geen eisprong ook niet zwanger. 2e ronde puregon spuiten zwanger geraakt.

8. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik heb nu 7 maanden clomid gehad. Varierend van 50 tot 100 mg. Wel eiblaasjes maar hij sprong niet uit zichzelf dus ook pregnyl erbij. Heb in totaal 4 keer een eisprong gehad. Nu nog 2 rondes en als het dan niet raak is een kijkoperatie. Het verschilt gewoon erg per persoon. De 1 heeft na 1 ronde geluk en bij een ander wil het helemaal niet lukken met de clomid. Hopelijk heb jij meer geluk. Veel suc6!

9. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Ga volgende ronde met de eerste kuur clomid beginnen. 5 dagen 1 pil. Als dat niet werkt volgende ronde 2 pillen. Als dat ook niet werkt gaan ze andere stappen onder nemen. (welke weet ik nog niet) Ik heb trouwens gelukkig al 1 kindje die er zonder hulp is gekomen. Misschien dat ze het bij mij daarom maar 2x willen proberen.

Hoop dat het snel bij jou aanslaat succes.

maatje

Deel Deze Pagina