Hoe gedroogde restjes sudocreme verwijderen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkie97, 15 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.898
    3.931
    113
    Bij mijn dochtertje gebruik ik sudocreme voor wat rode (smet)plekjes in de plooien in de hals en liezen. Dit helpt heel goed, maar nu blijven er restjes gedroogde sudocreme zitten, hoe kan ik deze verwijderen?
    Met deppen met een washandje gaat het niet weg en ik durf niet harder te wrijven oid omdat het dan misschien weer open gaat.

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik had vanmorgen precies hetzelfde! Kreeg het ook niet weg in dr liezen, maar na het wassen en bij het afdrogen, toch weer geprobeerd t deppen en heeeel zachtjes te wrijven met een nat washandje, toen ging het wel weg. Heb er ook nu ook minder op gesmeerd, want het hoeft maar heeel lichtjes. Succes!

3. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Een beetje olie op een watje doen oid en dan kan je het makelijk verwijderen.
    Maakt niet uit wat voor olie. Baby olie of zonnebloem olie.

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    met een beetje olie. eigenlijk moet je dit elke keer doen voordat je er een nieuw laagje op doet
    oude verwijderen, nieuwe erop.

en niet teveel sudo gebruiken en ook niet smeren zoals de meeste mensen doen. sudo moet je in de huid "kloppen". beetje erop doen en met je vingers kloppen totdat je de huid weer door de zalf heen ziet. moet echt maar heel dun zijn.

en sudo liever niet gebruiken op open plekjes want dat prikt/brand als een gek.

5. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    (Bepanthen werkt ook erg goed tegen rode plekjes e.d.)

Deel Deze Pagina