@ma2be: straks kan ze van een lepeltje eten.. dan gaat het een heel stuk makkelijker lepeltje erin.. fles er achter aan en ze slikt het vanzelf door alhoewle je dan nog wel even handig moet worden in jongleren met fles, baby, lepel en meds maar ik doe het altijd sochtends vroeg op de bank.. lekker uitgebreid zitten.. kind in 1 arm hangen.. met die arm het lepeltje vasthouden andere hand capsule openmaken en op het lepeltje legen en dan snel in dr mondje stoppen
Haha, ik moest eerlijk zeggen dat ik mijn manier toch nog veruit het makkelijkst vind als ik dit allemaal lees. Nova denkt gewoon dat ze een heerlijk toetje krijgt en smult ervan. Ondertussen zijn wij ook blij want dan heeft ze lekker toch het medicijntje binnen.
Hmm. alleen mag Anne nog geen diksap helaas.. ivm mogelijke allergien pas bijvoeden met 6 maanden. Maar komt wel goed, er gaat genoeg in want ze doet het hartstikke goed nu. Heel andere baby dan eerst! Ik dank de Losec fabriek op mn blote knietjes hoor... ga ze denk ik een bloemetje en bedankbriefje sturen
Nou ik heb te vroeg gejuigd hoor, het lijkt nu al weer minder goed te gaan...een terugval in de onrust, waarschijnlijk weer meer last van het maagzuur...donderdag weer naar de kinderarts, als ik al niet eerder ga bellen
@mirthe: mja enige is dat wij nog niet zo aan toetjes enzo doen om het maar niet te vroeg aan te wennen al blijft pap natuurlijk wel gewoon pap maarja.. ieder zijn manier he... en als het werkt zeker niets aan veranderen maar toen wij het anne net gaven.. lukte het dus niet om het met wat pap binnen te krijgen ze had er gewoon het geduld niet voor @anieteke: hmm spannend.. en niet zo fijntjes enneh.. ik zei het al in een ander topic.. wij hebben heir lange tijd de god van de maagzuurremmers aanbeden en toen we bij de kinderarts kwamen voor controle heb ik een doos chocotruffels voor de kinderarts meegenomen