hoe geef je in hemels naam een fiets kado?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

hem ik weer ;) ik heb voor vriendlief een nieuwe gazelle fiets gekocht zodat hij ook weer met fynn kan fietsen.met de mountenbike ging dat niet en zijn oude fiets was op.

dus ik een mooie nieuwe fiets gekocht en die kan ik vanaf morgen ophalen. maar nu ik wil er dus wat mee doen haha. hij weet echt van niets en mij leek het wel leuk om hem kado te doen omdat hij momenteel zoveel van mij over neemt omdat ik niet veel kan door de zwangerschap.

maar hoe geef je zoiets?

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    door de winkel een grote strik erom heen laten doen en hem met een smoes naar de winkel lokken??? (ik ga nog ff over de smoes nadenken)

doet de winkel toevallig aan bezorgen??? ik begrijp uit je laatste zin dat je net als mij niet veel kan en een ritje richting winkel te veel is of niet kan.... (heen zou voor mij ook geen probleem zijn maar terug wel want ik kan nu door de zw. geen auto rijden)

of iemand in de omgeving de fiets op laten halen en thuis laten brengen???

3. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    In de schuur zetten met een grote strik eromheen en dan je vriend naar de schuur sturen voor een emmer/bezem/whatever.

:D

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Je kan ook een groot laken erom heen doen, dan is het nog een beetje spannend wat er onder zit :p

Of je doet een feestmuts op en een toeter in je mond, pakt die fiets als je doet alsof je even iets ging halen, en je fietst al toeterend het tuinpad op.. of door de straat.. of over het balkon.. ligt er een beetje aan hoe jullie wonen :cool:

Of je zegt dat hij ze ogen dicht moet doen (of blinddoek om) en zn handen moet open houden, .. dan verwacht hij daar iets in, en dan als hij ze ogen open doet wanneer dat mag, heb jij die fiets al voor zn neus gezet :p

Of uhhh tja .. dat was het zo'n beetje ;)

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Oh, je kan natuurlijk ook de fietssleutel in een cadeaupapiertje verpakken! Dan weet hij ook vast wel genoeg !

6. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    of je geeft hem de sleutel en zet de fiets voor de deur?
    de sleutel kun je dan inpakken in zo'n doosje voor horloges/kettingen ;)

7. tulip

tulip Niet meer actief

deze vind ik toch wel het leukste, o en ts, zorg je dat er dan ook iemand is om het te filmen.:p;)

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

het ophalen is niet echt een probleem dat red ik wel.
    en mocht het niet gaan laat ik hem gewoon brengen.

ik kan wel wat met de ideetjes!

9. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

slingers, een strik ballonnen, en een lief kaartje erbij!

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ken je niet iemand met een busje die kan komen voorrijden?

11. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Ik heb 2 jaar geleden met moederdag ook een fiets gekregen van mijn vriend en zoon.
    Toen ik 's ochtends wakker werd gemaakt, moest ik na het ontbijtje mee naar beneden. En toen stond de fiets gewoon midden in de kamer! (met een bosje bloemen)
    Was een leuke verrassing!

Deel Deze Pagina