Hoe geeft jullie baby/dreumes een kusje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door babyproject, 16 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Hier ook met mond open. Hij krijgt hier wel pakkerts op zijn mondje hoor.
    Eigenlijk overal wel. Op zijn handjes, voetjes, buikje, hoofdje...
    Geen plekje is onaangeraakt. Gnegne. Ik ben niet voor niks het kussiesmonster.

2. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    hij pakt mijn hoofd met beide handjes vast en dan doet hij met open mond een soort kwijlkusje op mijn wang :D

3. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Met getuite lippen en halfopen mond. Die "stempelt" hij dan bij ons op de mond, en bij zijn zusje op haar hoofd. Heel lief :)

4. babyproject

babyproject Niet meer actief

Haha, cute al die zoenende kindjes :D

Vrienden van ons hebben ook een peuter en ik smelt altijd als onze kindjes elkaar een kus en knuffel geven. Zo lief!

5. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    De ene keer met open mond, de andere keer met dichte mond. Wel met een 'Mwahh' geluidje. En tot nu toe, krijgt alleen mama kusjes :)D)

6. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Hier met open mond en soms met getuite lipjes :) zooo lief :p

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.859
    19.260
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Onze zon geeft eigenlijk bijna geen kusjes zoals we het 'aangeleerd' hebben. Als ik hem een kus geef, dan geef ik die op zijn wang (oh handjes, voetjes, buik). En ook als ik een kusje vraag, keer ik mijn wang toe.
    In het begin 'kuste' hij op de wang. Hij gaf dan altijd van die natte-scheet-kussen. (Die geef ik ook vaak op zijn buik, dus dat was niet zo gek.) Maar hij heeft inmiddels zelf bedacht dat een kus op de mond hoort. Sinds een paar dagen redelijk beschaafd, maar een gesloten mond. Maar hij kwam ook een tijdje met wijd opengesperde mond en uitgestoken tong me af, haha. En dan inderdaad lekker veel kwijl!

Maar nu dus weer met dichte mond en een smakgeluidje. En dat geeft hij eerst een kus op de mond, dan op de ene wang, dan op de andere en als laatste nog eens op de mond. Op zich schattig, maar ik wil hem toch liever aanleren om op de wang te zoenen. Ik vind op de mond zoenen meer iets voor geliefden. Dat is heel persoonlijk natuurlijk, maar zo ervaar ik het.

8. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Als ik hier om een kusje vraag krijg ik altijd zijn voorhoofd naar me toe geduwd. Soms krijg ik wel een kus met open mond, soms met tong! Maar als hij spontaan een kusje geeft dan is het altijd met open mond :D

9. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Wij krijgen van die lekkere natte 'flieber tùten', :D oftewel natte kwijlzoenen met de mond open, op de wang maar meestal op de mond... 't is gewoon oppassen met je tanden soms, voor je 't weet heb je een tand door je lip (of Dennis)!

Maakt mij echt niet uit of 't op de mond is, er komt vanzelf een tijd dat ze dat toch zelf niet meer willen, tot zolang... sois. ;)

10. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik geef mijn ouders allebei nog een kus op de mond iedere keer als ik ze zie. ik ben niet vies van mijn ouders. met mijn man zoen ik heeeeeel anders

11. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Als ik haar vraag of mama een kus mag, keert ze me haar wang toe :) Maar als ik vraag of haar Ernie pop/beer/wat dan ook een kus mag, doet ze het we "echt".. Maakt ze er zelfs een smakgeluidje bij, zo schattig!

12. Kruimelmuis

Kruimelmuis Bekend lid

4 jun 2011
    672
    28
    28
    Vrouw
    Moeder. Student social work (AD)
    Emmen
    Hier ook met mond wagenwijd open..
    Is dus niet zo raar als ik dacht! ^^

13. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Hier ook lekkere natte kwijlkussen van jongste kusjesmonster.
    Je krijgt eigenlijk meer een lik dan een kusje, haha :D

Hij kan overigens ook heerlijk knuffelen. Met zijn armpjes heel strak om mijn nek geklemd, echt vol overgave!

Deel Deze Pagina