7 weken zwanger en bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door KimberlyRomee, 8 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimberlyRomee

KimberlyRomee Actief lid

19 apr 2022
    198
    69
    28
    Vrouw
    Tot gisteravond verliep alles goed, twee weken geleden was mijn digitale test 2-3 en vorige week 3+ dus de testen liepen ook en heb ook symptomen dus het ging goed dacht ik…

Gisteravond met plassen voordat ik naar bed ging licht bloedverlies, vannacht telkens als ik ging plassen ook met afvegen. Ik heb geen buikpijn gelukkig, maar ben erg bang dat het niet goed gaat. Het zijn geen stolsels maar het is wel rood. Morgenavond heb ik pas mijn eerste echo.. zou ik al eerder terecht kunnen?

Iemand hier ervaring mee? Ben nu 7 weken zwanger.

2. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.721
    7.206
    113
    Vrouw
    Ik heb er geen ervaring mee, maar ik snap dat het je flink onzeker maakt. Ik hoop dat je symptomen en oplopende testen toch een heel goed teken zijn. Succes met afwachten tot morgen! Of je kunt proberen toch de verloskundige te bereiken vandaag met jouw verhaal.

3. KimberlyRomee

KimberlyRomee Actief lid

19 apr 2022
    198
    69
    28
    Vrouw
    Vanochtend heb ik de verloskundige gebeld maar die zag nog geen probleem. Ik moet bellen als het erger word. Ik hoopte eigenlijk al vandaag terecht te kunnen maar helaas..

4. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ik heb deze zwangerschap best wel heftig bloedverlies gehad met (achteraf gezien) 5 weken en 2 dagen. Ik wist toen al 2 weken dat ik zwanger was en ik was helemaal in paniek.