Dag dames, Ik wil heel graag iets kwijt, k weet dat de beste manier om er achter te komen of je zwanger bent een test te doen, maar k ben bang dat het negatief is. 10 juli ben ik gestopt met de pil die ik 2 maanden heb geslikt. 14 juli ongesteld geworden tot 19 juli. Vanaf dat moment bijna elke dag geklust. Rond 4 augustus, 3 dagen lang extreem moe en misselijk. Na die 3 dagen voelde ik me weer wat beter. K had ook vaak dat ik moest opboeren. Ik zie ook dat mijn aders zichtbaarder zijn bij me tepels, maar verder nu geen symptomen. Alleen dat k nog niet ongesteld ben geworden. Ik wil zo graag een kind en ik hoop zo dat ik zwnger ben, maar k ben zo bang voor de teleurstelling als de test negatief is. Kan iemand me raad geven of iemand die dit herkend??? Alvast bedankt
Owja vergeten bij te zeggen in die dagen dat ik me zo moe en misselijk voelde was ik ook heel duizelig.
Hoi, Ik zou gewoon een test wagen... Nu zit je in onzekerheid en wordt je alsnog teleurgesteld als je een dezer dagen toch ongi wordt. Dan komt het misschien nog wel harder aan door langere onzekerheid en steeds meer kwaaltjes voelen van tevoren. Ik zeg, gewoon testen, weg met die onzekerheid Succes!!!
We kennen t allemaal: de twijfel van het kan geeft ons een beter gevoel dan een negatieve test, toch is het ook bij iedereen hetzelfde liedje; je zult toch moeten testen om het zeker te weten! Hoop voor je dat het raak is!
Lastig. Je hebt wel twee maanden de pil, dus hormonen, geslikt. Ik zie ook dat je alleen nog maar een pilbloeding, de bloeding die je standaard in je stopweek krijgt, hebt gehad en nog geen natuurlijke menstruatie na pilstop. Je cyclus moet waarschijnlijk weer op gang komen zonder de hormonen van de pil. Ook al heb je die dus maar twee maanden geslikt. Jouw symptomen kunnen erg goed te maken hebben met het stoppen van de pil. Je zou een testje kunnen doen en ja, die kan ook goed negatief zijn. Dat is een teleurstelling, maar dan weet je wel waar je aan toe bent en kun je straks verder gaan met klussen. Gemiddeld staat er een jaar voor zwanger worden, dus de kans is vrij groot dat je met meerdere teleurstellingen te maken krijgt. Gewoon even testen. Wie weet ben jij een van die mazzelaars die wel gelijk zwanger is na pilstop. Succes!
Het wachten is vreselijk. En de hoop elke maand ook, zeker als het een teleurstelling wordt. de symptomen kunnen ook ontstaan doordat je het zo graag wilt, of zelfs alleen door het ontwennen van de pil. Dus alleen obv de symptomen kun je het niet zeggen. Je cyclus is misschien nog wel niet helemaal op gang. Dan zou je toch moeten testen of het nog even aan moeten kijken.
Ja, het enige wat je kan doen is inderdaad testen. Maar elke dag klussen is ook niet goed voor het zaad van je man, gynaecologen zeggen altijd om de dag, op den duur komt er enkel nog vocht uit en is het niet opgeladen om het zo maar te zeggen. M'n man had echt perfect zaad, maar toen wij 6 dagen achter elkaar geklust hadden en de test kregen, toen had hij amper nog wat. Deden we het om de dag, dan zat hij rond de 100 miljoen goede zaadcellen. Maar goed, dat was je vraag niet,enkel een tip. Testen dus, hihi.