Hallo allemaal, Ik zit nu op dag 27 van m'n cyclus. Gisterochtend vroeg had ik wat bloedverlies, tweemaal. Het wachten op m'n NOD is al frustrerend genoeg, zal het wel of zal het niet.. Dan nu ook weer vraagtekens bij dit bloedverlies.. Het maakt me zo onzeker, gefrustreerd enzo. Terwijl ik helemaal niks opschiet met die gevoelens. Het zou innesteling kunnen zijn, maar net zo goed hormoonschommelingen, grrr!!:x Herkent iemand dit? Liefs, JAM
Yep! Hier al 3 dagen bruinverlies wat niet doorzet, zere borsten, duizelig, menstruatie-achtige krampen. En alles in de wetenschap dat mijn lichaam me heel goed voor de gek kan houden... Wordt er gek van... Ik probeer mijn gedachten maar een beetje te verzetten door leuke dingen te gaan doen.
Blijft raar he, hoe je eigen lijf je zo in de zeik kan nemen.. Hoeveelste dag zit jij nu van je cyclus?
Ja ik vorige maand! Bah! Op dag 25 al heel licht en pas dag 29 meer. Gyn zei dat dag 25 toch dag 1 is, want het was helder bloed. Ik hoopte ook op innesteling maar helaas. Echt maf dat het soms ineens vroeger of anders is. Misschien zit het tussen onze oren. Of wordt het rechtgetrokken met de maancyclus, klinkt zweverig maar komt vaak wel zo uit
Idd vaag dat het soms weer zo anders kan lopen, je cyclus. Ik begin ook te denken dat het tussen m'n oren zit. Ben ook de hele week zo moe. Mag na m'n werk iedere x eerst slapen. Zondag ff afwachten en anders testen... Blijft spannend!!