Flowertje, nou meis..... jou stukjes zijn ook "belachelijk". Ik snap er helemaal niets van. De reacties die je krijgt roep je natuurlijk wel op. Als je zo weinig mogelijk wilt doen om aan geld te komen... tsjaaaaa.... dan is dat op je rug ja. Dus ja, die reacties lok je zelf uit. Je wilt ook trouwen? Hoe wil je dat dan allemaal betalen? Volgens mij is dit allemaal maar onzin.
De titel spreekt ook een klein beetje voor zich vind ik persoonlijk...er staat niet 'hoe werk vinden?' of 'weten jullie nog thuiswerk?' ofzo, nee, er staat 'hoe geld verdienen...???' Ja sorry, maar dat zet denk ik meteen de toon. Wat dacht je van zoiets als FM parfums?
ik denk dat dit een eindeloos topic word,ze zou het zelf toch echt moeten doen,ik zou niet eens low budget gaan trouwen om de achternaam,als hij de vrucht erkend is er ook niets aan de hand en krijgt de baby gewoon zijn achternaam.Dan zou ik dat geld wat ze voor de trouwerij wil besteden uitgeven aan luiers en voeding! want dat is toch wel de eerste prioriteit! en ik lees dat je nog bij je ouders woont>? zitten die je niet achter je vodden aan?
ik denk dat ze dat doen om wat meer duidelijkheid over haar te krijgen,want ze heeft verschillende verhalen in verschillende topics en tja er is geen touw aan vast te knopen.