Hoe gelovig is het zwangerschapsforum?

Discussie in 'De lounge' gestart door , 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Van welk geloof ben jij aanhanger?

1. Agnosticisme (weet niet of er een god is, 'weet het niet')

2. Atheïsme (geloof niet in een god)

3. Boeddhisme

4. Christendom

5. Hindoeïsme

6. Islam

7. Jodendom

8. Paganisme

9. Anders, namelijk..:

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Daarom ;)

En ik ben ook nog strijdster in naam van de heer.. ik ben nl. heilssoldaat... ;)

Famke... het is idd geen simpele discussie.. maar wel een geliefde... wereldwijd!

2. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Dat is nou juist Gods opdracht: het evangelie verkondigen! Dus als je daarvan overtuigd bent, dan kun je niets anders doen dan dat evangelie op zo veel mogelijk manieren onder de mensen te brengen. Ik begrijp dat wel en vind het heel goed. Ik zie daar niks opdringerigs aan. En ik ben geen Jehova's getuige ;)

Als je in een winkelcentrum een foldertje van weetikwat voor winkel wordt aangeboden, vind je dat dan ook opdringerig?

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Zolang je dat maar niet echt gaat doen... want dat vind ik echt wel storend, als mensen gillend met een kruis door de winkelstraten lopen :) (en toch wel een beetje lachwekkend ook sorry)

4. famke84

famke84 Actief lid

21 nov 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    Wij geloven net zo min in elfjes als jij in God.... ;)

5. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    mamakitty, ik ben het helemaal met je eens mijn vader is ooit eens helemaal uit zijn plaat gegaan omdat er weer eens een paar jehovas aan de deur stonden maar in plaats van dat zij luisterde naar mijn vader dat we niet geinteresseerd waren en hij de deur dicht wilde doen gooide die grote kerel echt zijn poot tussen de deur om gewoon door te gaan met zijn betoog, nou ik heb mijn vader (hartpatient) zelden zo kwaad gezien als toen en het is dat mijn moeder hem terug trok maar ik wil niet eens weten hoe dat afgelopen zou zijn.

geloof lekker wat je wil geloven, maar dring je geloof niet aan andere op is mijn mening.en nee ook niet door het winnen van zieltjes door middel van foldertjes enzo

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    JA! Ik vind dat geneuzel op straat vreselijk! Wat het ook is.
    daarbij.....ik zit niet te wachten dat iemand mij aan mijn deur jezus komt brengen..laat me met rust!
    Ik ga toch ook niet deuren langs van; geloofd u?Dan kom ik jezus bij u weghalen! COME ON!

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Hoezo? Wie zegt dat elfjes niet bestaan?

8. famke84

famke84 Actief lid

21 nov 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    Heb je dat echt ooit gezien? Duh, ik bedoel het gewoon als beeldspraak hoor...

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Juist! *en geloof me, hier moeten ze ook niet aan de deur komen* ;)

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ze hebben er nochtans al boeken vol over geschreven hoor ;)

11. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Je punt is helemaal duidelijk MamaKitty. COME ON! ;)

12. famke84

famke84 Actief lid

21 nov 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    Niemand... Daarom heet het ook geloof.... :)

13. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    Ilja, ik begrijp wel wat jij bedoelt, maar op mij komt het nu over zo van wij mochten niet discussieren over het geloof (of waar het over ging) dus jullie ook niet.

en ja er wordt altijd met 2 maten gemeten in het leven, en ja zo ook hier op zw.pagina

dus als je het niet correct vindt zou ik een mailtje sturen naar fb en hen daar voorleggen dat je het niet leuk vindt dat er met 2 maten gemeten wordt.

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Kirby - je brengt me nu toch op een idee... Ik breng het geloof graag met een lach op mijn gezicht... dus als ik mijn medemens dan ook nog aan het lachen krijg ren ik wel met een kruis door het centrum hahahahahaha

Nee hoor... hahaha

Maar met foldertjes gaan staan en vragen of mensen die willen hebben vind ik niet storend... Mensen kunnen je ook gewoon voorbij lopen...
    Van het Leger staan ze er ook met de strijdkreet en gaan ook de cafe's in... maar niemand die dat eigenlijk storend vinden... Ze vinden altijd de mensen die het doen sympathiek...

Het is denk ik ook net hoe je er zelf mee omgaat..

Afgelopen zaterdag stond in Coevorden de PvdA rozen uit te delen aan mensen... Er lagen al heel wat rozen ook in de prullenbakken...

Tja.. dat is dan ook opdringen he..

Maar ik ben ze gewoon voorbij gelopen met de woorden: rozen koop ik zelf wel!
    En ik dacht... kon ik de regering ook maar kopen ;)

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    En misschien is het wel waar! ;)

16. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ja al meerdere keren helaas :) Een keer toen ik in Rotterdam aan het winkelen was, liepen daar drie of vier mensen met een supergroot kruis en met zo'n luidspreker hun geloof te verkondigen. En ook in mijn geboortestad, daar waren ze wel met tien dacht ik...

Ik weet wel dat jij het niet echt bedoelde hoor :)

17. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    maar stel nou dat er een religie is die daadwerkelijk in elfjes gelooft... als jij dat niet gelooft hoef je je er toch niet gekwetst door te voelen? er zijn ook religies met meerdere goden, sommigen hebben de gedaante van een man met een olifantenhoofd. ik heb er geen moeite mee als iemand iets anders gelooft. ik voel me er niet door gekwetst.

18. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    Nou, in het topic over besnijdenissen wat Lotte van FB gisteren heeft gesloten schrijft ze dit :

Omdat deze discussie toch leidt naar een religieuze discussie, sluit ik 'm met een verwijzing naar de regels:

1.20 Om niet gerelateerde onderwerpen te bespreken heeft het beheer van Zwangerschapspagina een aantal off topic rubrieken gecreëerd waarin overige berichten geplaatst kunnen worden. Berichten over o.a. politiek en religie zijn niet toegestaan en zullen worden gesloten en/of verwijderd.

Lotte

Dus het staat er wel degelijk!

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

Volgens mij kan dat nooit dat iemand van die puntige oren heeft en van die vleugels...
    Trouwens... kvind het niet mooi ook hahahahaha

En waarom geloof jij niet in elfjes Kitty? ;)

20. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.096
    1.083
    113
    Ach ja, deze reacties krijg je ook op straat inderdaad. ;)
    Als je geen folder wilt, dan niet.
    Sommigen geven 'm ook weer terug, prima.

En sommigen hebben hierdoor ook voor God gekozen.
    en daar doen we het voor..

Deel Deze Pagina