Hoe gelovig is het zwangerschapsforum?

Discussie in 'De lounge' gestart door , 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Van welk geloof ben jij aanhanger?

1. Agnosticisme (weet niet of er een god is, 'weet het niet')

2. Atheïsme (geloof niet in een god)

3. Boeddhisme

4. Christendom

5. Hindoeïsme

6. Islam

7. Jodendom

8. Paganisme

9. Anders, namelijk..:

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    ik vindt alles wat ze je op straat in handen duwen opdringerig en ja ook die foldertjes over het geloof, gooi ze in een soort houder en gooi er een bord boven zodat mensen zien wat het is en het eruit kunnen halen als ze willen maar duw ze die dingen niet in de handen dat is en blijft opdringerig heel simpel. al moet ik trouwens bekennen dat ik minder moeite heb met die voordeelboekjes van de mac smac ;) die pak ik wel graag aan ;)

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik houd niet van opdringen, wat het ook is. Of het nu gelof is of een politieke partij, of de telegraaf die mij graag lid wil maken...ik zit er niet op te wachten! Nogmaals: ik ga de huizen ook niet langs in Staphorst (ofzo) met de boodschap ik kom jezus bij u weghalen.

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik weet natuurlijk niet hoe het precies gegaan is.
    Hoe je tot God gekomen bent, wat je gezegd hebt.
    Maar ik kan niet geloven, dat God op dat moment niet bij jou was.
    Zoals dat mooie gedichtje dat iemand had geplaats over de voetstappen in het zand, dan mensen vaak niet zien dat Hij er juist wel is in moeilijke tijden.
    Niet om te zeggen dat jij liegt, maar ik kan het me niet voorstellen dat mijn God van liefde jou links heeft laten liggen.
    misschien zocht jij andere bewijzen en zag jij daardoor niet Zijn troost en liefde?
    Ik ben jaren mishandeld, pas nu op mijn 25e, jaren later zag ik dat Hij er op die momenten bij me was, Hij was ook verdrietig toen ik pijn had.
    Ik denk dus dat Hij er ook voor jou was, ookal heb je dat (nog) niet ervaren.
    Neemt niet weg, dat ik het echt heel erg voor je vind , wat je hebt meegemaakt, 1 van de ergste dingen.

4. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Idem hier.

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Niet bewezen schat ;) Dan geloof ik nergens in..HARDE BEWIJZEN hebben we nodig ;)

6. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Maar mensen weten toch niet dat iemand het opdringerig vindt?
    Er zijn nl. ook mensen die het wel willen.
    Ik denk ook vaak, ohnee niet weer zo'n goede doelen persoon :) ik durf nl. nooit nee te zeggen :)

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Dat vind ik weer opdringen van de Mac...hou ik ook niet van (van de burgerking mag wel trouwens) :p :p :p :p :p :p :p

8. famke84

famke84 Actief lid

21 nov 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    Nou dat is niet mijn ding hoor zo met het Kruis gaan lopen... Ieee zou me dood schrikken ;)

Kan me voorstellen dat dat opdringerig is!

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik blijf van mening dat mensen die wel willen geloven ofzo zelf wel naar de kerk gaan of op internet dingen gaan zoeken, daar hebben ze echt geen opdringerig inje hand geduwt foldertje voor nodig!

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Sja, bij ons in de stad (waar ik vroeger woonde) liep elke dag een man te zingen en te schreeuwen over jezus en god...... ik lachtte er maar om.

11. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.094
    1.074
    113
    Sommige mensen komen zo tot het geloof.
    Zouden nooit naar de kerk zijn gegaan,
    maar zijn hierdoor aan het nadenken gegaan.

Dan kan jij die mening wel hebben dat het geen nut heeft zo,
    maar dat blijkt niet zo te zijn.
    Het heeft wel nut!

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

dat vind ik ook met twee maten meten lieverds... geen folder van de Mac willen maar wel van Burger King...

foei toch hihiihihih

13. famke84

famke84 Actief lid

21 nov 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    Dat is een ander verhaal. Binnen deze discussie werd het in een andere context geplaatst.

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Gezien de regels van het forum:

1.20 Om niet gerelateerde onderwerpen te bespreken heeft het beheer van Zwangerschapspagina een aantal off topic rubrieken gecreëerd waarin overige berichten geplaatst kunnen worden. Berichten over o.a. politiek en religie zijn niet toegestaan en zullen worden gesloten en/of verwijderd.

en dat hierdoor andere topics ook gesloten zijn doe ik deze ook dicht.

Kwebbel

Deel Deze Pagina