Buggy hulp nodig!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Loviedovie, 18 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loviedovie

Loviedovie Actief lid

28 feb 2014
    284
    3
    18
    Vrouw
    parttimer en fulltime mama
    In ons huis
    Beste mama's,

Al een tijdje wil ik graag een buggy kopen,maar ik weet echt niet wat belangrijk is en waar je op moet letten bij aanschaf.

Het enigste waar ik wel aan uit ben is dat ik graag 4 wielen wil.

Maar verder weet ik het gewoon echt niet. Daarom zou ik graag willen weten waarom je voor de buggy hebt gekozen die je hebt?

Er zijn zoveel buggy's en de prijzen lopen soms zo ver uiteen dat ik er gewoon echt niet aan uit komt.

2. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Wat ik het brlangrijkst vond is dat zl goed in de buggy zit. Hij is nogal smal. Hier heb ik daar dus op gelet tijdens het passen.

En ik wilde 1 die in één stuk op te klappen is en dan ook nog in de trapkast past.

Uiteindelijk de easywalker mini geworden.

3. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Wij hebben de Koelstra Simba buggy en inderdaad wilde wij ook 4 wielen en eentje die niet te laag is (we zijn beide nogal lang), een makkelijk inklapbare en een stevig frame. Hij bevalt ons super goed!! Ook in de bergen op vakantie ging het hartstikke makkelijk, het is ook een lichte buggy om voort te duwen.

4. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Ik heb precies hetzelfde! mijn eis is niet perse de 4 wielen maar wel dat hij hoog is, of in hoogte te verstellen is.. Wij zin beide best lang (180+) en het lijkt wel of elke buggy gemaakt is voor moeders die 1.65 zijn haha

5. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.173
    10.702
    113
    Hier waren de eisen (en waarom de nuna pepp luxx hieraan voldeed)

-ergonomisch en comfortabel voor dochterlief (ze zit er heerlijk in, stevige materialen, goed ondersteund, prettige brede gordels)
    -slaapstand (kan zit, halfzit en vrijwel helemaal liggend, met uitklapbaar extra plankje voor de beentjes)
    -eenvoudig en klein op te vouwen (in 1 beweging, heel soepel. Wordt een plat pakje, dat je in de transporthoes zelfs op je rug kan dragen)
    -licht rijdend en licht te besturen (heel makkelijk met 1 hand te besturen, kan vrijwel op de plaats keren)
    -en een mooi uiterlijk ;) (kwestie van smaak, maar wij vinden m mooi)

De duwstang is te verstellen, hoewel niet extreem hoog. Groot boodschappenmandje onderin. Er schijnt een autostoeltje op te kunnen, maar dat hebben we nog niet geprobeerd.

6. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik wilde er een die helemaal plat kon en nog enigszins goed te duwen was, hier is het Koelstra Simba geworden ook. Prima ding, al kan hij niet tippen qua duw gemak aan de kinderwagen. Wordt eigenlijk alleen op vakantie en ooit kleine stukjes gebruikt, ligt standaard in de auto.

7. Hiekje

Hiekje Actief lid

14 jan 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal mee eens!!! :) En ik heb geen moment spijt gehad van deze keus, echt ideale buggy! (Bevalt zelfs beter als Maclaren Quest die we voor oudste hadden)

8. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier gebruiken wij hem erg weinig dus hij moest goedkoop zijn. Eentje bij het kruidvat gekocht voor 10 euro
    we gebruiken hem alleen als we gaan zwemmen en weekendjes weg
    Dus het meeste van de tijd staat hij in de meterkast

9. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Ja super fijne wagen! Ook hier nog geen seconde spijt van gehad!

10. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

11 jul 2012
    781
    251
    63
    Wij hadden een Bugaboo Bee en die rijdt echt heerlijk. Omdat we iets kleiners wilde maar wel het zelfde rijcomfort zijn gegaan op de Nuna Pepp. Mijn man is lang dus hij moest verstelbaar zijn en meenemen op de fiets is ook een vereiste.
    De Nuna Pepp rijdt echt heerlijk, dochter zit er super in, duwstang is verstelbaar, kan mee op de fiets en is super klein op te vouwen zonder moeite en hij kan plat voor als ze wil slapen.

11. Humava

Humava Niet meer actief

Wij hebben een koelstra simba t3, al gebruiken we hem sinds de 2e er is niet zo vaak. We wilden graag 1 die helemaal plat kan en mee kan op de fiets. Ik vind het wel een fijne buggy. Ik ben zelf ook lang dus het moest hier ook geen hele lage zijn. De koelstra is best hoog al had ik hem liever nog wat hoger gehad maar die zijn erg slecht te vinden.

Deel Deze Pagina