Pijnlijke schoppen in me ribben.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Isagevers, 9 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isagevers

Isagevers Lid

17 nov 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 31,5 week zwanger.
    sinds 3 dagen schopt de baby echt hard tegen me ribben kast of tegen een orgaan rechts boven. Ik ga dan echt kapot van de pijn. En blijft nu ook echt een gevoelige plek. Hij blijft ook in deze houding beetje liggen. Wie herkent dit en wat doe jullie er mee

Groetjes isabella

2. fafa

fafa Niet meer actief

Ik ken het. Beide kinderen hebben heel lang in dezelfde houding gelegen en trapten dus ook altijd op dezelfde plek.
    Ik vrees dat er helemaal niks is wat je daaraan kan doen. Tanden op elkaar en doorbikkelen.

3. Annelke

Annelke Actief lid

14 jun 2015
    383
    0
    16
    Herkenbaar! Bij mij was het continu in mijn lever.
    Veel kan je niet doen. Soms legde ik er ijs op, hielp wat maar durfde deze er niet te lang op te laten uit schrik dat het vruchtwater zou afkoelen. Mss stomme redenering...

4. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Bij mijn zoontje precies hetzelfde. Veel liggen en staan/ lopen of heel rechtop zitten was het beste.
    Maar de plek is ook na de bevalling nog heel lang gevoelig gebleven als ik er op drukte.

5. Veera

Veera Niet meer actief

Dit had ik ook tijdens mijn zwangerschap, maar niet zo erg dat ik echt verging van de pijn. Misschien kun je toch even lans een arts om te checken of ze niet gekneusd zijn

6. Isagevers

Isagevers Lid

17 nov 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties. Ik zei het tegen een vriendin die zei je moet genieten van de schopjes. Maar ja dat ik echt op me tanden moet bijten en het effe uit moet puffen had ik dus niet verwacht. Maar zal voorlopig afwachten en doorbijten zo te horen.

7. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Hier ook zo ja.
    Doet echt zeer.
    Vk zei ook al tegen me ik denk dat je daar gewoon bint en blauw bent aan de binnenkant.
    Ik ga dan helemaal rechtop zitten of staan dat helpt bij mij het beste tegen de pijn opdat moment.

8. Isagevers

Isagevers Lid

17 nov 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu alleen hopen dat hij beetje anders gaat liggen zal prettig zijn.

9. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Hier al 2 keer gekneusde ribben gehad ... helaas

10. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Onze zoon lag overdwars met zijn hoofd onder mijn rechter ribbenkast. Ik heb daar ook echt gekneusde ribben van gehad. Niets grappigs aan.. Sterkte meid!!

11. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Herkenbaar! Helaas zal het de aankomende weken niet beter gaan worden.. Mits de baby anders draait.
    Maar als het goed is liggen ze meestal toch met de voetjes naar boven.
    Sterkte

12. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Helaas herken ik het ook.. Hier heeft de baby mijn ribben gekneusd. Mijn vk zei dat je er niks aan kan doen, maar gaf wel als tip om een tuinstoel in de woonkamer te zetten waarbij de leuning iets naar achter kan. Dan wordt je bovenlijf "langer" en heeft de baby iets meer ruimte. Dan trapt ie minder tegen je ribben.
    Verder is het helaas gewoon uitzingen. Sterkte!

Deel Deze Pagina