Volgens mij heb ik vanmiddag de eerste oefenwee/voorwee gehad??? Kreeg opeens een harde buik, pijnlijke verkrampt zoals menstruatiepijn maar dan heftiger, die doorstraalde tot in mijn liezen/vagina. Het hield ong een minuut aan, een half uur later volgde er weer een en drie kwartier daarna weer. Sindsdien is het opgehouden. Baby hield zich van schrik even helemaal stil, hij is nu, 2u na de laatste, weer volop heen en weer aan het schuifelen in mijn buik. Bij de laatste controle vorige week was hij nog niet ingedaald, maar dat is vrij normaal, ik was bij die controle 29+6. Ik lees op internet dat oefenweeen al kunnen optreden op mijn termijn, maar het was wel een verassing. Zeker na 25wk geen krampen meer gevoeld te hebben. Ik ben er helemaal niet ongerust over, verwacht ook echt niet dat ik al ga bevallen oid, maar zouden deze drie oefenweeen zijn geweest?
Het is de rest van de dag niet meer teruggekomen, ben zojuist gewoon naar zwangerfitness geweest en niks meer gevoeld, alleen normale baby bewegingen. Wat het was vanmiddag weet ik niet, maar het voelde wel een beetje apart haha