Wat een leuke ideeën! De conceptie was een groot feest hoor, maar wel een party for 2 Hoe voeg je een foto toe? Ik zou graag de foto van mijn vorige zelfgemaakte taart willen toevoegen. Mijn vrienden hebben het momenteel druk en familie heb ik eigenlijk nauwelijks dus ik kan het niet voor laten bereiden voor me. Maar ik zie wel heel erg aan de berichten hoe leuk het is om het nog niet te weten! Ik ga heel har nadenken over jullie ideeën
85%? Daar verkijk je je denk ik op. Voor jezelf is het horen van het geslacht natuurlijk erg spannend, leuk en bijzonder. Voor de opa's en oma's waarschijnlijk ook nog wel. Maar de rest boeit het echt niet of het nou een jongen of een meisje is. Die denken waarschijnlijk: leuk, en gaan verder met de rest van hun leven. Ik ken meerdere mensen die naar zo'n party zijn geweest en niemand was er positief over. Tenminste niet over het doel van het feestje. Dus ieder z'n mening. En aangezien dit een forum is verkondig ik graag die van mij
Maar er werd niet om een mening gevraagd. Er werd gevraagd om ideeën. Laat TS lekker genieten en het op haar manier doen. Leven en laten leven, zeg maar
Euhm, de eerste keer heeft mijn man het verklapt aan mijn ouders en hebben het dan ook maar gelijk tegen mijn zus verteld. De rest wist van niets tot de geboorte. Manlief's kant wist ook van niets omdat die gewoonweg niet kunnen zwijgen, de schatten. Deze keer wil ik het graag terug aan mijn ouders en zus vertellen. Ik denk misschien zelf cupcakes te maken en tijdens de koffie te serveren fzo... Het lijkt me ook wel leuk om het samen met hen te ontdekken maar dan moet ik dus inderdaad iemand anders aanspreken. Ik zou ook wel een babyshower willen. Ff lekker genieten met de meiden, spelletjes, lekker eten, cadeautjes maar hier in België wordt dit (nog) niet gedaan, of allesinds toch niet bij ons. Dus de kans dat ik er eentje ga krijgen is nihil en ik geef er geen voor mezelf hoor
Wij hebben het zo bekend gemaakt op fb (ouders en broer en schoonzus waren mee naar de geslachtsbepaling ). succes!
Dank je wel. Gaaf he? M'n schoonvader begon te eten en keek niet eens naar de binnenkant. (Snap ik, doe dat normaliter ook niet) dus ik zei: zie je niets aan de binnenkant? Ja, roze en blauw... Had m dus nog niet door. M'n schoonmoeder wel en sprong een gat in de lucht! Was echt een leuk moment
Oh kan ik me wel inbeelden. Als we het doen met iets lekkers erbij, wil ik hen er ook mee verrassen. Ff kijken wie het snelst doorheeft wat de betekenis van de roze of blauwe is Anderzijds zou ook super leuk zijn om iets te doen met onze hond (vrouwtjes chow chow: zo'n teddybeer) en onze kleine meid. Maar ik zou dan weer niet weten wat net zo min als hoe we gaan aankondigen dat we zwanger zijn trouwens
Hier maken we ook overal een feestje van Eerste zoontje wisten we het geslacht niet. Tweede wel. Wij hadden de 20 weken echo een dag voor onze 7e trouwdag. Dus heb het gecombineerd. Alle familie uitgenodigd en blauw en roze chocola, soesjes, koekjes, spekjes etc geserveerd. Ook hartige dingen erbij. Alles versierd in blauw en roze. Had zelf cupcakes gemaakt (chocolade) en die uitgehold en gevuld met blauwe botercreme...ben wel geen prof natuurlijk Maar ze waren heerlijk. Mijn man is gaan filmen. Wij hebben iedereen een cc gegeven en afgeteld van 3-2-1 en toen mocht iedereen happen. Nogal nieuwsgierige familie dus die begroeven hun gezicht zowat in de cupcake Was erg leuk. Iedereen dacht namelijk een meisje. Mijn vader had de grootste mond dus zag het als eerste.
Die met die ijsjes vind ik ook erg leuk ! ... Wat ook leuk is om gekleurde serpentine spray te nemen en dan daarin de kleur voor het geslacht en de etiketten eraf halen. Geeft wel wat rommel maar is zeker spectaculair. Op die negatieve reacties geef ik geen reactie meer terug want het gaat nergens over... ga lekker op een ander topic zeiken wij hebben het hier over originele bekendmakingen ! En daar hoort een feestje bij als je daar van houd
Wij zijn er nog niet uit of we het al dan niet zullen vertellen wanneer we het EINDELIJK zullen weten... Hoewel m'n man het vast niet kan verzwijgen... Maaaaar, moesten we het toch vertellen, dan vind ik zo'n leuk versierde kartonnen doos waaruit blauwe of roze ballonnen komen wel erg leuk. Niet super origineel ofzo, maar wel leuk.
Leuk topic en leuke ideeën allemaal! Ik denk dat wij het geslacht in een enveloppe laten schrijven en dan met ze 2en uit eten gaan en dan voor de tijd samen kijken wat het word ofzo.. Ik wil het eigenlijk niet weten maar manlief wel dus ik vind dan ook dat we iets speciaals moeten doen haha. Mochten jullie nog ander ideeën/tips hebben dan hoor ik het graag. We willen het wel graag intiem met ze 2en
Ik had blanko cadeau doosjes gevuld met chocolade met blauwe muisjes erop. en op het doosje een leuke tekst geschreven. Deze hebben wij dus aan de opa's en oma's gegeven en dat was een leuke verassing! Simpel maar wel leuk. Chocolaatjes met gekleurde muisjes kun je gewoon bijna bij elke bakker kopen.
In mijn omgeving is het op de volgende manieren gedaan: - Een taart/cake gevuld met de kleur van het geslacht - Een doos die geopend werd en daar kwamen dan ballonnen uit in de kleur van het geslacht - Traktatie in de vorm van blauwe/roze spekjes Zelf heb ik het niet zo groots aangepakt en gewoon iedereen meteen verteld dat we een meisje krijgen.