Ik had zelf een taart gemaakt met fondant. Heb gewoon biscuitmix en botercreme van dr oetker gekocht en ow ja kleurstof enz. Was mijn eerste taart dus decoratie was niet superleuk maar bedoeling is belangrijker he. Ouders waren verrast Dit was hem
Leuke ideetjes! Hebben mensen ook nog leuke inspiratie voor een online bekendmaking (facebook vrienden bijvoorbeeld?)
grappig, bij mij echt precies hetzelfde. 23 maart en dan een taart laten maken Alleen ik, de papa en de rest komen er pas op 2 april achter.
Wij hebben wat langer gewacht met het geslacht bekend te maken. Na de geboorte hebben we de familie gebeld en verteld dat onze zoon/dochter geboren was en of ze kennis kwamen maken. Bij de eerste hebben we zelfs gebeld "jullie kleinkind is geboren, komen jullie kennis maken!" Toen ze in het ziekenhuis kwamen zagen ze dus een kleindochter, en de naam!
een grote doos dichtplakken met roze/blauwe heliumbalonnen en die in bijzijn van de familie open maken..
Wij hebben het geslacht geheim gehouden Maar wat leuke ideeen zijn om het bekend te maken zijn - taart maken met een blauwe/roze binnenkant, dat als je de taart aansnijd duidelijk word wat jullie verwachten. - dit kun je ook met cupcakes doen, dat iedereen op hetzelfde moment een hap uit de cupcake neemt. - chocolaatjes met roze/blauwe muisjes uitdelen aan de mensen? maar wat ook erg leuk is, kost wel iets meer tijd! is een zwangerschapsfoto maken waar je op je buik iets met roze/blauwe muisjes doet, die foto uitprint (of een canvas van laten maken) en ophangen. Dit dan aan iedereen laten zien.
Wij hadden de vk een foto met daarop geschreven wat het werd in envelop laten doen. (Wij wisten het dus ook niet) deze afgegeven bij de bakker en hem een taart laten maken met kleurstof vulling ☺ deze vervolgens aangesneden met familie.