Leuk! Dat van die handjes op het shirt vind ik ook erg leuk. OT: Bij de eerste hebben we het gewoon verteld, bij de tweede grotendeels geheim gehouden en degenen die het wel wisten hebben we het weer gewoon verteld. Bij een volgend kindje willen we het geslacht niet weten.
Wij hebben toevallig afgelopen zondag een rose/blauw feestje gehad. We hebben de aanstaande opa's en oma's de tante's en ooms en beste vrienden uitgenodigd en samen de taart aangesneden die rose of blauw van binnen was. Bij binnenkomst mocht iedereen kiezen wat ze dachten een jongen of een meisje en kregen ze een lintje in die kleur om de pols. Volgens mij vond iedereen het hartstikke leuk en spannend. Ze waren er al weken van tevoren mee bezig. Na de taart nog gezellig geborreld met lekkere hapjes en gewoon een gezellige middag gehad. Ik zou het zo weer doen de taart was echt een succes! Hij was overigens blauw van binnen
Wij hebben het 'gewoon' gezegd maar ik zag laatst bij iemand dat ze een hele grote doos hadden, met ballonnen erin (roze/blauw) en die dus open maakte met familie en vrienden erbij. Vond het wel een leuk idee!