Hier ook getrouwd. Wel vrij eenvoudig, maar wél alles erop en eraan. Je moet de tijd nemen om alles uit te zoeken. Jurk nieuw gekocht bij een zaak die stopte. Kostte nog maar 125 euro ip 1250. bloemen laten doen via iemand die we kenden net zoals fotograaf. Gesorteerde gebakjes bij Macro gehaald. Receptie gehouden bij ons in de kerk. Waren in totaal (inclusief kleinere dingen zoals kaarten ringen versiering etc) 2200 euro kwijt. Hadden zo'n 60 man op receptie en in totaal 1600 terug gekregen. Dus heeft ons maar 600 euro's gekost. Zoals anderen zeiden. Tis maar net wat je zelf wil, maar het kan zo duur en goedkoop als jemaar wilt!
wij waren 10.000 euro kwijt voor alles 65 gasten over de heledag.. lekker gegeten en gefeest was een geslaagde dag zou het zo weer doen..
Wij zijn gratis getrouwd op maandagochtend. Volgens mij alleen de kosten voor een trouwboekje. Manlief in spijkerbroek in in een leuk jurkje wat ik al had. We hebben uiteindelijk wel een feest gegeven, maar dat was voor het huwelijk, omdat we net een huis hadden gekocht, mijn verjaardag en omdat ik zwanger was. Feest kostte bij elkaar ong. 750/1000 euro en was thuis in de tuin. (we hebben een enorme tuin, dus daar konden we veel mensen in kwijt) Wij wilden het geld idd liever in het huis stoppen en de kleine uk nieuwe spullen geven dan een duur huwelijk waar we beiden niet zoveel mee hebben.
Wij waren al met al zo'n 2000 euro kwijt. Jurk met toebehoren heb ik gekregen. En het eten is door schoonmams betaalt. Anders waren we rond de 3000 gekomen. Wij zijn maandagochtend om half 10 getrouwd(dat koste ons 30 euro ofzo) Daarna koffie/thee met bruidstaart(50 euro door een bevriende banketbakker) Toen foto's gemaakt (fotograve via dit forum) Na het foto's maken werd het buffet opgediend en daarna het toetjesbuffet. Om 15:00 begon de (genodigden!)receptie en die liep uit tot 19:00. 20:00 uur waren we thuis De receptie heeft ons ong 1500 euro gekost. Heerlijke dag gehad. En aan enveloppen kwamen we geloof ik rond de 1400 euro uit.
onze bruiloft gaat ongeveer 10.000/12.000 kosten wij hebben er dan ook alles op en aan (we trouwen 06.11.'10) over de helft van de kosten terug krijgen durf ik je echt niets te zeggen ik weet wel bij mijn zus hadden ze in totaal 4500 terug gekregen+cadeau's en hun bruiloft koste iets van 12.500...
Wij zijn in het buitenland getrouwd. Kosten totaal (inclusief 8 dagen Griekenland) waren 7000 euro. We wilden eerst met z´n drietjes (wij plus dochter), maar naaste familie en goede vrienden waren bereid de reis zelf te betalen (op eigen initiatief hoor, vonden het zo wat om van ze te vragen) Het werd voor ons anders te duur. We hebben wel de annuleringsverzekering betaald voor onze gasten en dat was al ruim 1500 euro. Ook hier kun je het zo duur maken als je wilt. Ik denk dat je zonder extra´s rond de 4000 euro klaar kunt zijn, met een huwelijksreis er al bij...Het was geweldig en zou het zo weer doen. Het was geweldig en zou het zo weer over doen.
Wij zijn getrouwd toen we allebei nog studeerden en hadden dus niet veel geld. Met veel hulp van familie en vrienden hebben we een mooie dag gehad, alles erop en eraan op een eenvoudige manier. Kosten: ongeveer 4500 euro. Toen we de inhoud van de envelopjes en de geschatte waarde van de gekregen cadeaus bij elkaar optelden, kwamen we op bijna 4000 euro uit. Op 500 euro na hebben we dus alles terug gekregen! Dat was een leuke verrassing
Ik denk zo'n 8000 euro ... Trouwen op vrijdagmiddag, 50 daggasten die bleven eten (uitgebreid buffet) op de mooie locatie, s'avonds in totaal 85-90 gasten. DJ, hapjes, alle drankjes etc etc etc. Jurk, schoenen, bloemen, jurk voor bruidsmeisje, fotograaf, taart, ringen etc De scheiding een jaar later was ook duur en ik zou echt nooit meer op zo'n manier willen trouwen, was echt niet mijn ding zo'n groot feest en zo'n soepjurk de hele dag. Het was echt een leuk feest hoor, maar nee ... nooit weer.
hier was het ook wel te doen hebben veel zelf gedaan weet de preciese kosten neit maar dacht dat jruk 1250 was pak 100 taart 85 drank en eten zon 500 en trouwen 200 dus kom je uit op nog geen 2000 we hadden dan wel alles thuis hoor groot tuinfeest en eten hebben we lekker simpel zelf soep en broodjes en salade gemaakt. ooh jah vergeet nog haar en makeup en bloemen en fotos dus jah zegm aar 2000 we zijn erna op huwelijksries geweest 4 daagies disney dit was dan ook 1250 en we hadden geloof ik ook zon 2000 aan geld trug gehad dus tjah vie lallemaal wel mee en ze hebben het ern u 7 jaar later nog allemaal over hihi en als het je niks uitmaakt zou ik gewoon voor de maandag gaan op hetgemeente huis. en dna alleen met ouders en getuigen oid erna zou je wat kunnen etne maar is natuurlijk ook neit nodig maar wel leuke en netjes tegnover je fam zo heb je het heel goedkoop en je hebt dezelfde achternaam als ze het niet fout doen op gemeente huis tenminste hahah. zo kwamen wij erachter toen onze dochter geboren was dat ik nog in het boekej sta met mijn meisjesnaam haha maar goed jammer dan noem mezelf allang niet meer zo dus vind het wle best
Wij waren met alles incl huwelijsreis zo'n 16.000 euro kwijt. Het trouwen alleen bij het gemeentehuis en dus niet op locatie was iets van 300 euro incl. trouwboekje. Voor de rest kun je het dus zo duur maken als jezelf wilt. Volgens mij zit er niet veel verschil tussen de kosten trouwen of geregistreerd partnerschap. Alleen kun je na een geregistreerd partnerschap niet meer trouwen (dus in het gemeentehuis met ambtenaar etc) dit word dan alleen even overgezet op papier.
Hier bijna voor niks.. was zwanger en wou ook liever het geld besteden aan de kleine die op komst was. We zijn getrouwd op de dag dat het gratis was en nadien thuis wat gebak met familie en nadien zijn we een weekje naar center parcs geweest. Had ook helemaal de puf niet om een lange reis te maken in een warm land. Ik heb er nog steeds geen spijt van, je moet gewoon je gevoel volgen. Als je bang bent dat je spijt krijgt omdat je het te simpel hebt gedaan, dan zou ik even wachten tot je het geld er wel voor (over) hebt.
wij zijn ook vrij goedkoop getrouwd, maar wilden wel een feest etc..op vrijdag getrouwd, kostte in onze gemeente bijna 300 euro, ringen voor 200 euro, pak 500 euro, mijn jurk door moeder gemaakt (is coupeuse) stof en schoenen 250 euro bij elkaar.. trouwlocatie + taart en drinken was 600 euro, daarna gevaren 3 uren en aan boord gegeten en onbeperkt gedronken voor 1000 euro. nog wat kleine cadeautjes voor de gasten á 150 euro.. waren 40 gasten, die zijn de hele dag meegeweest.. alles bij elkaar dus: 3000 euro...kregen heel veel geld en het heeft ons dus nog iets minder gekost uiteindelijk. Wij zijn heel blij dat we een mooie dag hebben om aan terug te denken en bv niet gratis 's ochtends zijn getrouwd... hebben we namelijk ook nog wel even aan gedacht...dit was echt een prachtige dag, helemaal zoals we het zelf wilden! succes met je keuze!
hie rpas getrouwd totaal ongeveer 8duizend euro met voor ons eigenlijk alles erop en eraan zelf een jurk dochter een jurk man en zoon een pak feest 80 pers. 25 daggasten auto van vader, foto graaf enzovoort
Maandagochtend stadhuis 9:00 uur - 36 euro Lekker taartje laten maken - op kosten van paps en mams Lekkere lunch met naaste familieleden - op kosten van paps en mama Titanium/mat zilveren ringen - 200 euro, dacht ik Kleding - 200 euro Trouwauto - geleend van kennis Fotoalbum - kado van zwager Klinkt vreselijk als ik het zo lees, maar het was echt een leuke dag en kijk er met veel plezier op terug! Als we alles zelf hadden betaald, schat ik het totaalbedrag rond de 700 euro Owja: huwelijksreis hebben we bij ons 1 jarig jubileum gedaan Disneyland a zo'n 1000 euro.
Wij waren rond de 5000 euro kwijt. We zijn op een woensdag getrouwd in een kasteel in Medemblik. Daarna hadden we in Den Helder een ontvangst, diner en feest. Er waren ongeveer 45 mensen de hele dag aanwezig. Daarna zijn we nog op een korte huwelijksreis geweest naar New Castle. Ik had een mooie nieuwe jurk en mijn man een nieuw pak. Alles is wel gekocht bij goedkopere bruidszaken, zelfde kwaliteit, maar dan zonder merkje. De trouwringen hebben we door een juwelier in onze stad laten maken voor 650 euro, zijn witgoud met geelgoud en voor mij een steentje.
Wij waren denk ik 1250 kwijt. We hadden een lekker relaxte dag. Overdag waren we met samen. We hebben uitgebreid gebrunchd, lekker gebubbeld in ons bad. Om 15.00 werden we opgehaald door onze auto (van een vriend, die had hem helemaal versierd). Het was een sleepwagen met bank achterop, partytent erboven, heerlijke rit. We zijn om 16.00 in het gemeentehuis getrouwd. Daar zagen we pas onze gasten, 25 mensen. Na het gemeentehuis gingen we naar huis en hebben een BBQ gehad. Heerlijk gefeest. Ik zou het zo weer doen. O ja, voor kleding waren we denk ik 200 euro kwijt. Maar dat dragen we nu ook nog!
Onze bruiloft heeft rond de 18.000 gekost. Mijn ouders hebben 3000,- en mijn jurk betaald en mijn schoonouders hebben 2000,- bijgedragen. De rest hebben we zelf betaald. Wij zijn in de ochtend (gratis) voor de gemeente getrouwd met alleen getuigen en ouders. Ik had toen ook niet mijn trouwjurk aan maar een andere mooie jurk. (had dus eigenlijk twee trouwjurken). En in de middag zijn we in de kerk getrouwd. Daar waren alle daggasten bij (ongeveer 100). Na de kerkdienst zijn we naar de feest locatie gegaan. Daar met alle gasten champagne, speeches en taart aansnijden. Daarna een uitgebreid warm buffet. Voor de avond waren er ongeveer 250 mensen uitgenodigd. We zijn de dag na ons trouwen op huwelijksreis gegaan naar Italië.
hoi hoi wij zijn op dinsdag ochtend in het kleine getrouwd met alleen de getuigen de bij en dat was gratis dat was in zutphen hier kan je op maandag en dinsdag ochtend om 9 uur gratis trouwen we hebben wel een trouwboekje en daar hebben wij 26 euro voor betaald maar dat is niet verplicht een trouwboekje daarna zijn we met de getuigen naar huis gegaan koffie gedronken met gebak de bij de rest van de dag hebben we samen door gebracht we zijn savonds wezen uit eten dat kosten 70 euro de zaterdag de na hebben we een klein feestje gehouden bij me moeder thuis want die heeft de ruimte er voor want die woont buiten af wa hadden ongeveer 35 gasten ouders boers en zussen opa,s en oma,s een aantal ooms en tantes dit koste ongeveer 400 euro we hebben zelf hapjes gemaakt warm en koud
ik heb mn droombruiloft gehad, dus dat kost dan ook wel wat. prijzen zijn ongeveer: jurk+pak 3000,- gemeentehuis 400 locatie (kasteel) 1750,- receptie (100 pers) 1000,- bruidstaart (100 pers) 600,- diner (60 pers) 2000,- feestavond (60 pers) 1500,- band 1500,- huwelijksnacht hotel 500,- huwelijksreis 7000,- en dan nog fotograaf, bloemen, bedankjes, uitnodigingen, make-up + haar. het was zo rond de 23.000 euro. het is veel geld, maar we hadden flink gespaard en we hadden het er voor over. zou het graag nog een keer doen