lekkende borsten, 's nachts een BH aan?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door juenco, 26 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hai meiden!

Ik vind het helemaal niet meer erg dat mijn borsten lekken, maaruhh wel dat ze het alleen doen als ik geen BH aan heb.:x

Dus 's avonds in bed natte plekken en 's ochtends vroeg natte plekken. Ik doe elke dag een schone pyjama aan :(

Vannacht heb ik mijn BH maar aangehouden met zoogcompressen erin, maar ja dat betekent dat ik dat ding (in maat 75 H :$) dag en nacht aan moet. Dat zie ik niet zo zitten.

Hoe doen jullie dat? Tips??

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik slaap met een hydrofielluier in bed, zodat ik niet elke keer mijn bed hoef te verschonen. Vind het nl ook niet prettig om met bh aan te slapen..

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Heb weleens gehoord dat mensen een badlaken om het matras deden om zo het lekken in het matras te voorkomen. Of iets van een molton ofzo erom doen om je matras te beschermen.

Ik zelf heb altijd gewoon snachts mn bh aan gehouden, had daar geen problemen mee omdat ik vaker met bh slaap.

4. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Misschien werken Lilipadz zoogcompressen?

5. Skye

Skye Niet meer actief

Ik heb gewoon een lekker zittende sportbh gekocht. Ging prima

6. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    precies, je kan van die korte topjes kopen en daar de pads in plakken. dat lijkt me een stuk lekkerder zitten.

7. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik draag ook een lekker en ruim zittende sportBH. Vind het op zich niet zo erg. Heb ook weinig keus denk ik.

8. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Ja, dacht ik ook net, een hemdje aan dat goed aansluit om je borsten en dan die dingen er in plakken? En je matras beschermen met badlaken oid. Succes!

9. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    En als het hemdje bijv. niet goed aansluit om je borsten kun ej bijv. eerst hemdje aan doen en dan buikband erover (om je buik tot je borsten), dan houdt die de boel ook op zijn plek.

10. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Dank voor de tips, daar kan ik denk ik wel wat mee. Een sportbh is er denk ik niet in mijn maat, ik heb een voedingsBH in 75 H en die is nog wat te klein :)

Maar een strak topje met een buikband, dat ga ik vannacht eens uitproberen. Hopen dat het werkt, want onwijs stevig zijn mijn "jongens" niet, dus als ik lig vallen ze wel opzij.

Deel Deze Pagina