hallo allemaal, nou ik baal dus echt he.. Onze buren laten hun vuilniszakken altijd hier in het trappenhuis staan. Hebben we al vaak iets van gezegd en ook de woningbouw laten weten maar dat mocht niet baten. Toen zagen we twee weken geleden dat er kakkerlakken bij de buren voor de deur zaten. Dus weer contact met de woningbouw maar weer niks gebeurd. Vandaag zag ik dat er nu dus ook kakkerlakken bij ons zitten. Dus ik heb maar weer de woningbouw gebeld en ze zeggen dat ze er wat aan zullen doen.. Maar ik heb een dochtertje van 8 weken oud. Is het nou gevaarlijk om hier te blijven wonen voor haar? Ik weet dat kakkerlakken ziektes kunnen veroorzaken en zij is daarvoor natuurlijk een stuk gevoeliger. Maar hoe ernstig het allemaal is, ik heb geen idee.. Dus ik vroeg me af, moet ik nu ergens gaan logeren met haar? Of valt het allemaal wel mee? Misschien dat jullie dat toevallig weten.. Jeetje ik baal hier echt van, het is ZO smerig..
mijn broertje heeft dit ook gehad met buren en hij heeft toen (woningstichting hielp ook niet) heeft hij de gemeente gebeld.. moeten jullie betalen voor het afval, want dan krijgen die buren gewoon de rekening. ik weet niet of het schadelijk is, maar het lijkt me niet lekker om ze in huis te hebben
Volgens mij kunnen ze niet zoveel kwaad, maar pas op, ze vermenigvuldigen zich in no-time. Lekker aso van je buren, inderdaad misschien een goed idee om de gemeente te bellen.
sjeee ben je klaar mee dan...pfff en of ze schadelijk zijn...heb eerlijk geen idee, maar als de woningbouw niets doet zou ik ook de gemeente bellen en er een spoedje op laten zetten, je zit tenslotte wel met een beeb van 8 weken...
Zou ook de gemeente bellen. Enne niet doodmeppen met je schoenen he?! Ze leggen dan nog snel eitjes en dan blijf je er mee zitten. Suc6 ermee
OW bah kakkerlakken! Ik zou toch oppassen da tze niet bij je naar binnen komen, want die krengen gaan overal zitten. Wel erg aso van je buren overigens dat ze het altijd in de hal laten staan, stelltje viespeuken.
Hmm ik ken een hoop mensen met exotische dieren in huis die dus ook kakkerlakken hebben. een aantal daarvan hebben ook gewoon kinderen. dus echt superscary zijn ze niet denk ik maarja.. die zitten dan ook niet in het huisvuil en op de grond.. maar in een afgesloten bak. kijk maar eens op deze link: http://www.milieucentraal.nl/pagina?ond ... gezondheid hier waarschuwen ze vooral voor bacterieen en schimmels en bovendien dat een stofalllergie ook getriggerd kan worden door kakkerlakken. en ze leggen uit heo bestrijding en dergelijke werkt.