12 dagen bruinverlies..wie weet wat dit kan betekenen??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MLove22, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MLove22

MLove22 Nieuw lid

7 jan 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik zit met een lastig dingetje, ik hoop dat er iemand is die deze situatie herkent!

Ik heb een erg onregelmatige cyclus na het stoppen met de pil in november, maar voel mijn eisprong wel goed. Ik heb deze cylcus rond dag 15/16 mijn ei gehad. Ik zit nu op dag 33 (had dus al ongi moeten zijn) maar heb al sinds dag 22 iedere dag een beetje bruin en heel af en toe lichtroze verlies..zonder buikpijn!

Weet iemand wat dit kan betekenen? Ik wordt er erg onzeker van:(
    Ik heb al zovaak getest de afgelopen maanden en wil niet weer teleurgesteld worden.

Alvast bedankt voor jullie reacties:)

2. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Kan maar zo een innestelingsbloeding zijn alhoewel 12 dagen wel veel is natuurlijk...als ik jou was zou ik toch maar een test er aan wagen en als het negatief is kan je altijd even langs de huisarts gaan.
    Succes met alles!

3. MLove22

MLove22 Nieuw lid

7 jan 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zat zelf ook al aan een innesteling te denken, maar durf het niet te hopen haha.
    Ik ga idd toch maar een testje wagen..wie weet;).

Dankjewel;)

4. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik wil niet degene zijn die de pret hier komt bederven,maar ik had dit opeens ook.Bruin en rozeverlies op die termijn in mijn cyclus en bij mij zat er een poliep in mijn baarmoeder die dit veroorzaakte.Ik hoop dat het bij jou een innesteling is.Zou echt makkelijk kunnen.Maar als het niet zo is zou ik het de volgende keren in de gaten houden en als het aanblijft er toch even naar laten kijken.Vind 12 dagen innesteling nml ook wat lang.

Maar ik duim heel hard voor je dat je gewoon postief test.

Deel Deze Pagina