als er een vaag streepje te zien is zit er al wel hcg in je urine en dat zit er alleen als er sprake is van een zwangerschap... als je over een paar dagen test zeg maar 3 dagen is de kans groot dat het streepje al duidelijker wordt... in de bijsluiter van de meeste testen staat dat ook vermeld dat het kan zijn dat je vrij vroeg test en dat er dan een vaag streepje te zien is maar dat je dan wel zwanger bent. ik hoop dat je het snel duidelijker ziet maar ik denk dat het wel goed zit... ik duim voor je..
Hai Sammie. O ik hoop het zo. En dat ik geen fatamorgana gezien heb. Het kan toch nog zijn dat ik te vroeg ben. want volgens mij klopt mijn banner ook niety helemaal. Ik ga uit dat ik afgelopen Woensdag het had moeten worden. Dus nu is het Zondag,dus dat zijn 4 dagen en een halve. Sommige vrouwen testen pas op dag 10 of 12 positief. Het houd me enorm bezig. Hoe gaat het met jou? Geniet er lekker van. groeten jennie72 bedankt voor je vertrouwen in mij.
Ik denk ook echt een streep is een streep. ook al is die vaag. Wil je geen valse hoop geven, maar denk dat je echt zwanger bent.
ik denk ook een streepje is een streepje dat staat ook in de beschrijving bij de cb test! ik hoop het voor je ik ga woensdag ook even testen ik voel links onder zo af en toe een geklop zeg maar weet iemand wat dit is heel even en dan is het weg... ik duim voor je meid!!!