Hoe ging dat bij jou ... had je altijd hetzelfde rijtje ovu testen kwa opbouw van streepjes en afbouw.... Dus dat je niet de ene maand opeens een knaller krijgt en gelijk de dag erna een lichtere ovu test. En de andere maand het heeeeel langzaam opbouwt en afbouwt. Gaat het lh hormoon iedere maand hetzelfde of kan het ook altijd verschillen?
Bij mij verschilde het ... Ik gebruikte de zwanger en kids testen en in december liep het langzaam op maar een echte knaller kreeg ik niet ( wel zwanger geworden die ronde ) Daarna een mk en weer aan de ovutesten ook weer zwanger en kids en deze keer werden ze steeds maar niet donkerder ik zag de bui Al hangen geen eisprong door de miskraam ... Omdat ik die opbouw dus niet Zag ... Maar zo op dag 20 een flinke knaltest ! Ik kan alleen die 2 rondes met elkaar vergelijken omdat ik alleen die 2 rondes ovutesten gedaan heb
Daarna was in december trouwens meteen weer licht na een donkere test ( geen knaller gehad ) en in januari na de mk bleef hij 2 dagen positief met zwanger en kids en liep toen weer af
Ja bij mij lopen ze elke maand hetzelfde op en af. Behalve een paar keer dat ik ging wisselen van merk ovulatietesten, dat was vet flut :-/ of ze gaven nooit positief aan, of ik kreeg 6 dagen achter elkaar een knaller. De sensi testen blijven voor mij persoonlijk nummer 1, wil nooit meer andere. Wat betreft je laatste vraag, ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.
Bij mij is het verschillend. De ene keer loopt het op en de andere keer weer een knaller uit het niets. Ik kan er dus niet zoveel over zeggen... Alleen dat een posi test bij mij echt niet te missen is dan knalt ie er echt vanaf
Bij mij wisselde het ook. Soms had ik het gevoel dat ik dagenlang tegen een prik aan zat te hikken en bleven ze steeds vrijwel hetzelfde. En er waren maanden dat het mooi opliep en zo af en toe zat er zo ineens een knaller tussen. Ik heb tweemaal een maand met 2x een opbouw gehad, waarvan één wèl en de ander niet op een ovulation uitliep. Je lijf is geen machine dus zo gek is het niet als het niet altijd precies hetzelfde gaat, denk ik dan. Vervelend is het wèl, als je op je ei zit te wachten.
Ja stom he waarom doet ons lichaam het niet gewoon gelijk helemaal goed Maar het is dus verschillend...... Ik ga zo een ovu doen dus ben eens benieuwd!