Stomme vraag hoor, zaterdagg 12 dpo afgaande van de test. Nu dus 17 dpo? klopt m’n banner dan qua termijn? heb de oploop verder getest, wat vinden jullie daarvan?
Thanks heb bloedtest en echo gehad vandaag. Maar ze konden nog geen ring zien alleen verdikt slijmvlies. M’n hcg was 900 met 4.3 is een hcg van 900 dan gewoon keurig? (Gister bloed laten prikken omdat ze op de echo geen ring zagen. Vroege echo ivm verhoogde bbz kans).
Dat is een prachtig hcg voor je termijn Ze zullen nu inderdaad niets zien nog, als het gaat om bbz in de gaten te houden zal er over een weekje wel wat te zien zijn. Wanneer mag je weer?
dank je wel! Morgen opnieuw bloedprikken en echo. Zh gaat uit dat ik gister 5 weken was op basis van m’n laatste menstrutie. Terwijl ik zelf weet dat ik lange cyclussen heb en pcos. Ik heb in m’n vorige zwangerschap vanaf 5,5 week elke week een echo gehad dus ik weet ongeveer wel wat ik nu kan verwachten. Maar daar was het termijn al duidelijk doordat het ivf was. Nu spontaan is het beetje gokken waar we op zitten.
Ja is netjes. Ik snap dat ze een vroege echo doen ivm bbz, maar met r+3 is wel bizar vroeg zeg. Er dan nog geen ring of vruchtzak zichtbaar. Ik neem aan dat je volgende week mag terugkomen? *edit* ik zie nu dat je morgen weer een echo krijgt, maar persoonlijk zou ik die gaan verzetten naar volgende week omdat de kans groot is dat je ook morgen niks zal zien. En ik zou duidelijk maken bij het zhuis dat je onmogelijk al over de 5 weken heen bent en je daarom de echo verzet. Ps, waarom heb je een verhoogde kans op een bbz als ik dat vragen mag.
De echo willen zij graag om die bbz uit te sluiten. Ik mag tussen bloedprikken en consult ook niks meer eten omdat ze anders direct gaan opereren... Ik heb verkleefde eileiders... dus dat dit op natuurlijke wijze is gelukt is al een wonder!
Neeeeee gaan ze gelijk opereren als er morgen nog geen vruchtzak zit? Zijn ze wel goed bij hun hoofd (sorry voor het botte hoor, maar is ook niet naar jou toe hoor)) Ik neem aan dat jij daar zelf wel een stokje voor gaat steken toch? De meeste vrouwen hebben voor de 5 weken nog geen vruchtzak.
hahaha nee daar ga ik niet mee akkoord, er wordt hier alleen toestemming gegeven voor operatie als ze de vrucht in de eileider zien. Niet eerder!!! Ik heb gewoon goeie hoop, maar denk dat zh alle scenario’s willen open houden?
Nouja, als het zhuis gelijk wil opereren rond 5 wkn zwangerschap omdat er geen vruchtzak zit, dan houden ze niet alle scenario's open. Fijn te horen dat jij wel weerstand gaat bieden
Ik denk ook dat ze bedoeld dat mochten ze zien dat het bbz is dat ze meteen opereren. Tot die tijd zullen ze niks doen denk ik. Ten minste zo lees ik het
Dat denk ik niet, want ze mag bewust niets eten tussen het bloedprikken en de echo, zodat ze gelijk kunnen opereren. Ik lees dus als er dan op de echo wederom niets zichtbaar is En dat is heel apart want voor de 5e week is er vaak nog niks zichtbaar qua zwangerschap
Ja sorry, ik was te onduidelijk in m’n uitleg! M’n test van vandaag bleef beetje hangen in oploop ben ik bang...