HEMA - dames - blouses - tunieken - damesblouse Ik heb deze blouse gekocht maar nu weet ik niet hoe ik hem kan dragen! Ik vind de kleur en het model heel leuk maar omdat er driekwart mouwen aanzitten moet ik hem ergens mee combineren. Op mijn werk is het erg koud dus er moet iets overheen. Ik heb het al met een bolero van MS mode geprobeerd maar dat was niet wat. Hebben jullie ideeen en dan het liefst met een plaatje en de winkel waar ik het kan halen. Ben echt een nitwit op het gebied van mode....
Is een spijkerjasje of een ander net jasje wat? (Of ben ik te ouderwets??? Weet ook niet goed wat mode is...)
via de link die je erbij had gezet wordt ook aangeven hoe het leuk te combineren is. Dat vest zou toch ook leuk zijn?
Ja dat dacht ik ook maar dat vest is er niet in zwart. Leuk dat jullie allemaal zo meedenken! Ik heb er echt wat aan. Een spijkerjasje en een zwart colbertje heb ik dus dat zal ik morgen even uitproberen, bedankt voor de tips. Oh een t-shirt met lange mouwen lijkt mij niets maar ik zal het toch proberen wie weet staat het wel heel leuk. Waar vind ik nu een zwart vest dat bij de blouse past?
Misschien dat deze erbij staat. Ik zou het eigenlijk moeten zien, dan kan ik het beter zeggen... HEMA - dames - truien - vesten - damesvestje of deze: HEMA - dames - truien - vesten - vest
RE-JECT jeansgilet online kopen | Home | Damesmode @ Neckermann.com Een jeansgiletje erover en een basic truitje eronder voor de lange mouwen...skinny jeans in zwart of tregging....leuk!
Ik heb hem ook besteld, doe er idd een zwart vest overheen en een jeans legging eronder. Heb jij hem al binnen? Ben benieuwd hoe hij valt..