heb 12 uur naast die knakker van Camping life gezeten samen met toenmalige vriendin marit van boheme allebei superaardig tegen mensen ze bleef zelfs aardig toen een man voor de 88e keer vroeg wil je nog even die reclame nadoen van geweldige noten(o ik moet me moeder nog uit bad halen)
Ik heb Kim Clijsters enkele keren gezien en zij is echt doodnormaal.mijn broer zag haar vaak met de hond wandelen als ze thuis was. Ook gaf ze soms gratis feesten in Bree. Gratis drank dacht ik ook. En toen ze eens een auto had gewonnen durfde ze er niet mee te rijden want die auto viel teveel op
Ik heb een aantal jaren in een attractiepark gewerkt. Zo ben ik Spike van Di-Rect tegengekomen. Erg vriendelijk en open voor een praatje. Mariska Hulscher, zei was toen net veel in t nieuws vanwege haar snelle scheiding. Maar ook erg vriendelijk Ron Boszhard, ook een aardige man. Deed alsof ie ziek werd en sprong toen vrolijk weer op. Jim Bakken was wel echt een eikel. Die gunde de medewerkers geen blik waardig. Heel uit de hoogte en voelde zich beter dan de rest van de kamer. Marieke van Ginneken (eerste Idols). Was ook aardig en rustig vooral. Nick en Simon waren volgens mij enorm chagerijnig! Zij zeiden geen woord en keken ook niet vriendelijk. Jan Keizer vond zichzelf vooral leuk. Zei niks tegen fans ofzo. Gordon gedroeg zich verschrikkelijk. Erg veel eisen had ie, maar aardig was ie wel. Victorie Koblenko was misschien wel de ergste. Die voelt zich overal te goed voor. Keek je geen seconde aan. Verder kan ik er geen bedenken
Ja heb ik ook gezien. Super aardig! Gaat met iedereen op de foto en maakt praatjes! Lijkt hem geen enkele moeite te zijn.
Ben wel heel benieuwd wie dit is, die vroeger al wist dat ze bekend ging worden? Ik vond Danny de Munk en Andre v Duin in het echt heel leuk. Alleen Danny heel druk en grapjes en Andre juist heel rustig en gewoon. Je zou misschien omgekeerd verwachten...
Ik ken persoonlijk geen BN-ers. Wel een keertje tegen Prins Constantijn aangedrukt gestaan in de metro in Londen. Een beveiliger stak zijn arm er tussen. Ik vond het wel 'leuk' dat hij ook gewoon zoals iedereen in een propvolle metro een heel eind moest staan. In dat opzicht dus heel normaal.
Zijn broer is niet veel beter Wij kwamen ze vroegahh (dat klinkt lang geleden ) redelijk vaak tegen n hun woonplaats maar er kon nog geen vriendelijke hallo ofzo af...
Een oom van mij komt geregeld over de vloer bij Willem- Alexander en Maxima en daarvoor bij Beatrix. Je hebt je uiteraard aan de etiketten te houden maar ondanks dat voel je je wel op je gemak en zijn ze erg vriendelijk. En een heel andere categorie BN-er, Guus Meeuwis, kom ik wel eens tegen in de stad. Hij is ook erg vriendelijk. Philippe Cocu is echt een vervelende vent. Die kwam langs met allemaal andere voetballers van PSV toen ik jaren geleden op kinderoncologie lag en hij was de enige die niet langs de bedden ging maar in de gang bleef wachten. Nu wilde de verpleegkundige hem zien dus werd ik als enigszins mobiele patiënt in een rolstoel gezet en naar hem gereden. Ik mocht toen wel met hem op de foto, maar erg blij met een kale meid naast zich ziet hij er op de foto niet uit .
Ohja, Bassie. Geweldig op tv maar wat een **** in het echt. Hij stond altijd op de camping van mijn moeder's tante. We mochten niet voor 11:00 en na 16:00 in de speeltuin komen. Krijg wat! Verder ken ik geen BN-ers. Wel heeft, toen nog prins, nu onze koning ooit eens mijn moeder's aansteker geleend en gehouden Mijn ouders waren beveiligers op Schiphol en hij had er net een paar vlieguurtjes op zitten. Mijn moeder vond hem heel aardig en ook erg "losjes" alsof je met gewoon een normaal, niet van adel, persoon aan het kletsen was.
Hier in de buurt wonen Andy en melisa, ik kom ze wel eens tegen, ze zijn precies zo als op de tv Jaren terug heb ik kappershows gelopen. Mijn kapper deed toen dr tijd de haren van het koninklijk huis als ze weer eens hier in de buurt waren. Wel grappig als we dan van hem verhalen hoorde over "de familie"
Een hele tijd geleden woonde, eh, hoe heet ze ook alweer, Viktoria Koblenko in ons dorp. Ik wist helemaal niet wie zij was, want ik kijk bijna nooit tv, maar een vriendin vertelde dat aan mij. En uit haar omschrijving herkende ik weer dat het dat meisje was waar ik vaak mee in de bus zat en wel eens een praatje mee maakte. Achteraf zal zij misschien wel weer gedacht hebben dat ik een beetje vreemd was omdat ik haar totaal nooit heb herkend. En ik heb een jaar of 20 geleden op een festival een praatje met Ilse de Lange gemaakt. Dat was toen nog een heel jong meisje die in het voorprogramma stond. Dat vind ik nog steeds wel een leuke herinnering, want ik vond haar toen al mooi zingen en nu nog steeds. Maar ik ken zelf geen BN-ers. En ik vrees dat ik 99 van de 100 BN-ers ook nog steeds niet zou herkennen als ik over ze zou struikelen.
Dat heb ik ook, in mijn eentje zie ik zelden BN-ers, waarschijnlijk ook omdat ik nogal dromerig kan zijn en in mijn eigen wereldje kan zitten, maar als ik met anderen door de stad loop of in een restaurant zit, dan opeens zeggen ze 'kijk, huppeldepuppie zit achter ons'. Ik heb zelf als directiesecretaresse gewerkt voor iemand die nog wel eens in het nieuws was en die werkte samen met allerlei bekende politici, die had ik regelmatig aan de telefoon of las ik mail van. Een 'collega' van me die haar kantoor tegenover me had op de gang is nu minister. Ach, sommige waren echt vreselijk bot en arrogant, anderen weer heel beleefd en vriendelijk.
Ik heb vroeger regelmatig gespeeld met Daphne Bunskoek en ze is precies zoals ze nu op tv is. Heb haar nu al jaren niet meer live gezien omdat ze niet meer in mijn omgeving woont, laatst wel via haar ouders een zak gebruikte kleding van haar gekregen voor mijn dochter (van haar dochter), maar dat duurt nog wel even voordat mijn kleine meid erin past.