Hoe gewoon blijven BN-ers?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 15 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Da's apart: Daphne Bunskoek heeft geen kind.

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dat dacht ik ook net toen ik het las? Heeft ze een kindje dan:)

3. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    misschien vergist ze zich in nichtje ofzo,

ik kom nooit BNN ers tegen ;)
    heb wel ooit dries roelvink zien eten op en terrasje,
    maar goed dat was ook bij PC hoofdstraat :D
    voor de rest kom ik ze niet tegen, zal me ook niet super veel doen denk ik

4. Rana84

Rana84 Actief lid

12 dec 2011
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van haar stiefdochter misschien? Dat is een teenager toch? Vandaar dat t nog even duurt voordat haar dochter die kleding aan kan :)

5. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Die Maurice van big brother zat bij mijn tante in de klas en woonde 4 huizen verder dan mijn oma. Wij hebben gewoon aangebeld toen de show net was afgelopen en kregen handtekeningen. Hij was toen der tijd heel simpel echt uit een boerendorpje en ook even mee staan praten.

Voor de rest zou ik echt niet zoveel bn'ers herkennen ben ik bang..

6. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Iemand zei (weet even niet meer wie) dat BN-ers net zo vaak leuk/niet leuk zijn als niet bekende N-ers. Hier ben ik het niet mee eens. Helaas maakt roem, vooral op redelijk jonge leeftijd, je lang niet altijd een leuker mens en zijn er genoeg mensen die hun zelfbeeld teveel laten beïnvloeden door hun roem. Gelukkig kan persoonlijkheid als een buffer werken en zijn er genoeg mensen die wel als leuk mens "uit de strijd" weten te komen. Eén van deze mensen is volgens mij Katja Schuurman. Ik vind haar altijd reuze symphatiek en alles behalve arrogant. :)

7. Alf

Alf Niet meer actief

Twee jaar terug zat ik bij een concert naast Dieuwertje Blok. Ik was net zwanger en beroerd, zij heel aardig en bezorgd. Haha.. leuke vrouw in het ecchie ;)

8. Dromertje85

Dromertje85 Niet meer actief

Vroeger heeft een vriendin van mij een relatie gehad met de drummer van het bandje Abel.
    Dus dat was vaak met hun uitgaan en leuk.
    Leuk contact mee gehad en heel soms kom ik een van hun nog wel eens tegen maar zoals toen is natuurlijk niet meer.
    Allemaal ergens anders gaan wonen,relatie tussen die drummer en vriendin ging over,leven ging door en inmiddels is volgens mij iedereen getrouwd en heeft kinderen.
    Maar ze waren toen ook gewoon zichzelf.
    Vaak kwamen er jonge grietjes op hun af en had een Abel fanclubje een met en greet georganiseerd en dan waren ze ook gewoon heel leuk met de fans en volgens mij vonden ze allemaal stiekem de aandacht van jongere meiden wel leuk haha.

Verder kom ik echt nooit een bn-er tegen.
    Maar goed,hier in dit dorp is ook bar weinig te beleven haha.
    Wonen in de plaatsen naar het dorp wel bn-ers maar kom die nooit tegen of ze vallen mij gewoonweg niet op.
    Ik let er eerlijk gezegd ook nooit op.

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Inderdaad officieel zou je moeten zeggen stiefdochter

10. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Vriend van mijn zwager is onlangs een hele bekende dj geworden. Pas had hij een uitnodiging gekregen van wereldberoemde dj zijn verjaardag in Amerika. Die heeft hij afgezegd omdat hij tijd wilde besteden aan zijn vrienden. Vind ik erg netjes.
    We hebben ook op dansles gezeten met twee koppels en dan kwam hij regelmatig mee om gezellig te kijken.
    Zijn auto's zeggen anders maar hij is tot nu toe een doodnormale jongen.

Je weet natuurlijk nooit hoe het verder gaat. Kijk maar naar figuren als Justin Bieber en zo. Ze beginnen als leuke popsterretjes en dan zie je ze langzaam veranderen in relschoppers. Erg jammer. Teveel roem is vaak toch moeilijk te handelen blijkbaar.

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Via het werk van mijn man gaan we nog wel eens naar een feestje waar bn-ers komen.
    Ik spreek meestal niet met ze hoor, ben ik iets te verlegen voor.
    Laatst begon Pierre van Hooijdonk tegen me te praten, hij was behoorlijk dronken! Begon hij tegen de bar aan te zeiken. Echt te goor!

Hier in de stad wonen een paar Bn-ers. Mathijs van Nieuwkerk, Harm edens.
    Harm Edens kom je hier overal tegen, op de markt, in de sportschool.. altijd even vriendelijk en grappig :)

12. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Heb een paar jaar geleden toen ik veel modellenwerk deed een keer meegedaan in een video clip van Gordon. Nou Gordon is in het echt precies hetzelfde als op tv, lachen gieren brullen. Heerlijke vent.

13. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woont India bij haar vader dan?
    Je zou toch denken dat Irene van der Laar over de kleertjes gaat...

14. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    #94 veghelsemeid, 16 mei 2014
    Laatst bewerkt: 16 mei 2014
    hier in veghel vaak rob geus voor zijn programma
    wolter kroes
    ruud veltkamp
    jokertje van oh oh cherso
    patty brad super aardige vrouw
    rene schuurmans
    wesley klein(wat een arrogante kwal zeg,vraag je om op de foto te gaan
    krijg je een grote bek van hem bah bah)
    gerard joling super aardig!!

15. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Ik ken de verhalen ook en ja ik kom uit hun woonplaats maar heb een tijd geleden zakelijk contact gehad met Bassie en ook Adriaan trouwens en dan zijn ze echt heel vriendelijk. Vooral Adriaan!

16. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik weet dat Bassie een verschrikkelijke vent is! bah bah bah! Mijn vader heeft feesten georganiseerd en op de kindermiddag kwam hij.. de ingehuurde beveiliging op dat evenement zei tegen ons "Zorg er maar voor dat de kleedkamers goed schoon zijn want er hoeft maar iets te liggen wat niet naar zijn zin in en hij draait om"
    Toen kwam hij ook nog eens drie kwartier te laat.. En uiteindelijk kwamen de kindjes hem een hand geven en terwijl er nog een hele rij stond vond hij het genoeg en is zo weggelopen met een bende van zijn kleedkamer!! En mopperen dat hij deed pfff niet normaal!

Roel van Velzen was ook ingehuurd op dat feest (toen nog bij de crazy piano's ) en toen was het echt een hele leuke man, nam alle tijd voor je, ik mocht hem bloemen geven en hem drie kussen geven (hihi de eerst keer dat ik voor een man moest bukken ;) ) en hij nam daarna ook alle tijd om een praatje te maken en op de foto te gaan... Maar goed ik weet niet hoe het nu is nu hij "alleen' is?
    Zelfde trouwens als met Jaques Herb ook zo'n gezellige man die tijd voor je neemt, maar wel een sjansert. (was ook op datzelfde feest)

Verder die man van de telfort reclame daar heb ik ooit eens mee samen gewerkt in een reclame, mannnn die is arrogant zeg!! Hoe hij tegen anderen deed bah net alsof hij de belangrijkste was (en toen was hij nog niet eens heel erg bekend)

Linda de Mol heb ik meegemaakt tijdens opnames van miljoenenjacht en die kwam in de pauzes ook echt met het publiek praten en heel spontaan enz.. zoals ze op t.v doet is ze ook echt!

Marijke Hellewegen heb ik ooit meegemaakt tijdens een verkiezing, ik deed daar aan mee. Ik was zo ontzettend zenuwachtig en zij kwam ons helemaal gerust stellen en rustig met ons praten en ons zelfvertrouwen inpraten. Het is een raar mens om te zien en ze heeft zo haar trekjes maar het is echt een lieverd!

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

maar laten we nou even eerlijk zijn.. een heel flink deel van de mensen die hier genoemd worden hebben geen roem gekend.. die zijn een keer met hun kop op tv geweest en misschien een paar keer maar stellen verder weinig voor.

Als iets afgewaardeerd is in de afgelopen Jaren is het wel de term 'bekende Nederlander'

18. Islah

Islah Niet meer actief

Dat die Bassie zo'n verschrikkelijke vent is heb ik al heel vaak gehoord, o.a van mijn eigen moeder.

19. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Dat is inderdaad erg arrogant..bah bah ;)

20. Amethist

Amethist Niet meer actief

Pffff, misschien heeft ze wel kleding die ze van haar vader krijgt en die daar blijven, zodat ze niet met haar kleding heen en weer hoeft te slepen ;). Dan heeft Irene er vast niks over te vertellen...

Deel Deze Pagina