Wat mij toen vooral verontwaardigde is dat er tegen kindjes niet eens een hallo af kan.. Da's toch echt een kleine moeite lijkt mij
Raffaëla Paton (Idols) woonde jaren geleden tegenover vrienden van mij in Emmen, in een redelijk dure wijk. De voortuin werd gebruikt als dumpplek voor kinderfietsjes, oud bankstel en dat soort rotzooi en er hingen lelijke doeken voor de ramen die als gordijnen doorgingen. Nee, ze was niet een aanwinst daar Geen idee hoe dat later was, mijn vrienden zijn verhuisd toen. Een jaar of 5 geleden was het programma van Di-rect op tv, toen ze een nieuwe zanger nodig hadden. Ik volgde Di-rect al jaren en vond het leuke muziek en was ook al eens bij een concert geweest. Het tv-programma volgde ik dus ook. Met een vriendin ging ik shoppen in Den Haag en na afloop ploften we in het eerste beste kroegje neer. Sta ik te wachten op mijn cocktail, staat Spike naast me! We raakten kort aan de praat en hij gedroeg zich echt heel normaal, totaal niet uit de hoogte en hij was heel geïnteresseerd in mijn mening, welke zanger ik het leukste vond (dus uit dat tv-programma) Niet gewoon een verplicht praatje en vragen uit de vorm, maar gewoon echt met volle aandacht en interesse, leuke gast! Mijn nichtje heeft een tijdje gewerkt in een bakkerij in Amsterdam, en daar kwamen altijd erg veel BN'ers. Zodra zo'n BN'er binnenkwam begon de vrouw van de bakkerij altijd heel erg uit de hoogte te doen en op overdreven toon te informeren naar de kinderen/het leven enz. Terwijl ze tegen andere klanten ook geïnteresseerd was, maar op een minder schijnheilige manier. Hier was het dus de 'gewone' burger die zich anders gedraagt. Onder andere Jef kwam daar, uit GTST. Erg lieve man!
Bartho Braat is ook heel lief inderdaad. Die Raffaëla van Idols is gewoon een raar onbeschoft mens. Ook een grote pestkop. Gehandicapte kinderen en mensen uitschelden en uitlachen als je haar voor de voeten loopt. Bah!
Eigenlijk vind ik het een beetje raar wat hier gebeurt. Er worden (soms harde) oordelen geveld over bn'ers die de meeste niet eens "kennen". Omdat je toevallig eens iemand aan de kassa hebt gehad of in een achtbaan hebt gestopt, wil niet zeggen dat je weet iemand daadwerkelijk is. Victoria Koblenko wordt door twee mensen omschreven als super aardig en maar door een derde afgeserveerd als "de ergste ooit" en weet ik nog wat nog meer. Persoonlijk lijkt het me vreselijk om bn'er te zijn. Geen minuut rust en iedereen die denkt het recht te hebben om een waarde oordeel over je te vellen...
Ik ken een aantal BNers ivm met mijn werk. Zie en spreek hen regelmatig. Vind het heel erg per persoon verschillen, een is heel normaal gebleven anderen hebben wel attitude gekregen. Is ook afhankelijk van hoe snel de carrière gaat en hoe goed dat gaat heb ik gemerkt.
Ach ik ben ook heel vaak een bitch. En soms ben ik aardig, ligt aan mijn bui Zal met BN'ers niet heel anders zijn. Ik zag een keer Patty Brard in de macdonalds in Arnhem. M'n zoontje kreeg een aai over z'n bol van haar. Dus dat vond ik wel sympathiek. Hij was bijna 2 denk ik en lekker aan het rondrennen daar.
Nou sorry maar daar kies je toch voor? Als je een dergelijke baan ambieert kies je ook voor het BN'erschap, dus ja ik zie het probleem niet zo dat wij hier onze ervaringen met deze mensen delen in dit topic.
Het blijven mensen die ook wel eens een off-day hebben. En ja als je dan even niet al te aardig reageert onthouden mensen alleen dat natuurlijk. Lijkt me vreselijk. Ben blij dat ik geen BN'er ben
Iemand van the voice zat bij mij in de klas nadat ze er aan mee had gedaan. Ze wilde nooit zeggen dat ze had mee gedaan omdat ze zich dan vond opscheppen. Maar ze werd eigenlijk altijd herkent
@mamabri ; Goh .. In de plaats waar jij nu nog woont Ben ik ook opgegroeid Tsja Hoe zijn BN'ers.. Ik verzorg met regelmaat de visagie van Heleen van Royen en ik vind haar een heerlijk persoon. Evenals Bart van Rigby..
Hier verschillende malen bn'ers gezien en gesproken. Toen ik een jaar of 10 was heb ik op de afterparty van het Nederlandselftal tegen de plaatselijke voetbalploeg de taart mogen snijden. Al die gasten waren gewoon gezellig en aardig voor me zover ik me kan herinneren. Ik heb verschillende musicalsterren gesproken. Hierin verschilt het wel met wie je praat. Er zitten er een paar tussen die zichzelf geweldig vinden, maar de meesten zijn gewoon gezellige mensen. Vorig jaar met Lakeside struikelde ik over Valerio.. Hij en ik vonden dat beide eigenlijk wel grappig. Het opvallende bij Valerio vond ik dat zijn mensen om hem heen veel arroganter waren dan hij zelf. (niets van gezien bij hem... hij is alleen klein!!) Maandje terug staan praten met Sylvester (van Arie en Sylvester). Gewoon een leuke normale man. Wil ook niets van poespas weten... Aansluitend nog even gepraat met Claudia de Breij, die eigenlijk heel erg verbaast was dat we juist een nummer van haar hebben gebruikt tijdens onze bruiloft. Vond ze heel erg leuk om te horen...
Mee eens. Ik bedoel, dat medeforummers hier mensen (want het zijn in de basis gewoon mensen en niets meer of minder) beoordelen op vaak die ene seconde dat ze gezien zijn in de supermarkt... Tja, ik vind dat je daar eigenlijk niet veel over kan zeggen. Als ik zelf op straat loop denken mensen ook altijd dat ik een arrogant k*twijf ben doordat ik standaard boos schijn te kijken, maar dat is helemaal niet waar.
Guus meeuwis woont hier in de stad, zie hem regelmatig lopen of boodschappen doen. Of zijn kindjes halen van school, gewoon zoals een niet bekende papa. Leuke man, altijd vriendelijk.
Ik heb 1,5 jaar samengewerkt met Simon (van Nick en Simon). Dat was nog voor hij bekend is geworden. Ik herinner mij hem als een lieve gevoelige jongen die nog niet precies wist wat hij in de toekomst wou gaan doen. Mijn moeder heeft een keer een ontmoeting gehad met Vanessa. Ze was toen hoogzwanger en Vanessa vroeg aan mijn moeder of ze haar buik mocht aanraken. Mijn moeder vond dat niet erg. Toen zei Vanessa dat ze dat ook ooit had gewild zelf een kind baren. Mijn moeder heeft deze ervaring altijd onthouden.
Ik werkte bij de Gamma en daar kwamen regelmatig BN-ers. Onder andere Winston Post Erg aardig was die altijd. Maar ook die man van de lassie-reclame (Quintis, zie ik als ik google) die kwam wel heel arrogant over Maaar dat is al een hele poos geleden moet ik wel zeggen, werk daar al heel lang niet meer
Echt? Wat leuk zeg? Ik kom hier niet van oorsprong vandaan, maar mijn man en schoonfamilie ken je dan ongetwijfeld Hoe lang ben jij al weg hier? Enne, ken jij Ank Bijleveld dan ook en wat vond/vind jij van haar?
Mamabri, in de plaats waar jij woont ben ik ook opgegroeid. Ik woon nu in Hengelo maar kom nog elk jaar naar de feesttent en naar de optocht met de Rellie. Mijn ouders en broer wonen er nog steeds.
Ben er nu 5 jaar weg, ben er nog regelmatig. Eten graag wat bij de smidse en je man zal ik vast van naam wel kennen, mijn vader kent er ook iedereen Ank bijleveld vond ik ook altijd een leuk persoon. Heel vriendelijk! @nataly, schoolfeest blijft het mooiste feest en de rellie briljant!