Hoe gewoon blijven BN-ers?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 15 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soeza

soeza Niet meer actief

Nee, ze zat niet in de rapformatie "de jeugd van tegenwoordig" maar ze zong solo :D

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb in de klas gezeten bij Fred van Leer, toen was hij nog iets minder gay dan tegenwoordig, nog niet uit de kast in ieder geval.
    Later zat ik op het vwo en zat Dinand Woesthoff van Kane 1 jaar boven mij.

Of ze veranderd zijn kan ik niet echt zeggen, ik zei wel hoi en doei enzo, maar zat niet echt in hun vriendengroep.
    Volgens mij waren het toen beide aardige jongens.

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nee dat wist ik ook niet:D
    Maar Patricia paay ken ik wel;)

Alleen lieve mamabri, je weet hoe oud ik ben, 30 jaar geleden bestond ik echt nog niet:D toen sprong mijn vader nog over sloten met mij in inimininini formaat:D

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Jan de Hoop die kwam toen eens wat aan mij vragen toen ik bij de drogist werkte nog, super grappig klapte wel een beetje dicht staat er ineens iemand van RTL ochtend nieuws voor mijn gezicht :D Later zeiden mijn collega´s dat ie vaker is geweest daar. Werkte er toen nog maar net dus dat wist ik niet haha.

5. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik heb laatst een biertje gedronken met Nielson, prima gast.
    En Def Rhymz, heeft wel eens aan mijn billen gezeten BLEGH!
    Mental Theo zag ik ook zeer regelmatig, vond ik wel arrogant!
    Oh en voor de liefhebbers van wat hardere muziek, weet niet of hij onder de BN-ers valt maar ben wel eens bij Darkraver op zijn verjaardag geweest, wat zal ik daar van zeggen, zeer bijzondere ervaring :D

6. VeniVidiVici

VeniVidiVici Actief lid

12 sep 2013
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Def rhymes heeft hier een keer aan mijn wang gelikt hahaa!
    Blehh! Verder heb ik veel bners gezien maar dan op de plek waar ze horen podia enz nooit echt gesproken op derf rhymes na

7. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik ben heel gewoon gebleven....

8. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Ik ben af en toe in contact met een buitenlandse artiest. Ook zo gewoon als wat. Daarom mag ik hem zo graag. Prijs me echt gelukkig.

9. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Is die ook! Hij is heel trouw aan zijn oude vrienden. Standaard krijg je om de zoveel tijd wel een belletje of een bericht. Wel is hij buiten het podium om vrij rustig. Ook al ziet mijn man hem niet wekelijks, het contact blijft hartelijk.

10. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik lees je reactie nu pas..
    Rene van Wegberg is het...

11. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Ik loop nu stage in hetzelfde verpleeghuis als Jokertje (van Oh Oh CHerso, Jokertje's jawoord, etc.)
    Hij zit daar meestal bij mij op de kamer (flexplekken), en is heel aardig! wel heeel verlegen, hij schrikt bijna als hij wordt aangesproken :p Hij zegt zich nu op z'n studie te gaan richten en wil niks meer met TV doen, alleen af en toe een schnabbel/reclame etc. Wel grappig!

12. ik stond een keer te ouwenelen met een man in de supermarkt over een bepaalde soort fopspeen, en ik dacht bij mezelf hij komt me zo bekend voor volgens mij ken ik hem nog van vroeger, dus het werd echt een gezellig praatje.

Bij de kassa riep hij nog bedankt voor je hulp, en knipoogde nog een keer, het meisje achter de kassa zat echt met haar mond open te kijken naar de man.
    Zei ze tene me weet je wie dat is, nee geen idee ken hem nog van vroeger denk ik, hij komt me zo bekend voor.

Bleek dat ik met bas westerweel gezellig een praatje in dialect gemaakt had haha.
    Aardige vent wel :D

13. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Verstandige jongen

14. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Haha ja dat zei ik ook al! :D

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hahaha, ja echt waar, alleen was ik toen of nog niet geboren, of in ieder geval nog heel klein, ergens halverwege de jaren 70 :p

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik was er zelf ook nog niet bij (of misschien net wel) zie post hierboven :D

17. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Toch begrijp ik wel dat het erg lastig is om "normaal" te blijven als bekende. Ik ken een redelijk bekende muzikant (geen Nederlander), ben een paar avonden met hem opgetrokken en weet nu hoe lastig het kan zijn om bekend te zijn.
    gelukkig voor hem wordt hij niet zo herkend, maar hij kan gewoon geen biertje drinken zonder aangesproken te worden.
    voorheen dacht ik, ach, je hebt zelf voor dit leven gekozen, je had het kunnen weten, maar zo'n leven kan je niet voorzien!
    Vooral de vrouwen die zich schaamteloos opdringen is belachelijk. Na die eerste avond had ik echt medelijden met hem gekregen. Hij doet ook niet aan foto's met fans en heeft een periode gehad dat hij erg onbeleefd werd van alle aandacht. Het is dan ook moeilijk om met beide benen op de grond te blijven als iedereen met jou bezig is, jij alleen over jezelf hoeft te praten, je te horen krijgt hoe geweldig je bent en als iedereen je maar gelijk geeft.

Ik bedoel ermee te zeggen dqt het erg makkelijk is om die mensen in hokjes te plaatsen, terwijl hun leven echt totaal anders is.

18. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik heb bij een bedrijf op Schiphol gewerkt waar we veel bekende BN-ers (en ook bekende buitenlanders) als klant hadden. Veel voetballers, de meesten heel gewoon. De meest "gewone" BN-er vond ik zelf Carel Struyken (Lurch uit de Adams family). Hij kwam een auto huren en wilde graag een klein autootje. Hij heeft een lengte van 2.13 :). Maar gewoon gegeven waar hij om vroeg en hij vond het prima.

19. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Wij hebben een keer op het terras bij Van der Valk gezeten en naast ons zat Imca Marina. Dat is werkelijk een geweldig mens om naast te zitten. We hebben heerlijk gelachen.

20. Babette van Veen kwam een keer bij me in de winkel....pffff wat een arrogant mens zeg.

Ik vroeg of ik haar kon helpen ze keek me niet eens aan en zei ook nog eens niks terug.

Deel Deze Pagina