even mopperen hoor

Discussie in 'De lounge' gestart door Jenala, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Allereerst: ik ben echt heel erg dol op mijn hond hoor. En ik weet dat zij hier niets aan kan doen;)

Bijna 3 weken geleden, op vrijdag, was mijn hond ineens niet lekker. Niet eten, sloom en steeds bijten en likken bij haar kont. Gelukkig kon ik diezelfde dag nog bij de dierenarts terecht, conclusie: een abces in haar anaalklier die open gebarsten was.
    Dus ze kreeg een ab spuit en voor 10 dagen ab pillen mee, en de dierenarts heeft alles schoon gespoten.
    De maandag erna: precies dezelfde klachten. Dus ik weer naar de dierenarts, bleek dat ze aan de andere kant ook een abces had zitten. En deze was ook open gebarsten. Deze ook weer gespoeld en ab kreeg ze nog.
    Na de ab kuur moesten we terug komen, om te laten controleren of alles rustig was, dit was niet het geval, dus weer10 dagen ab.

Die kuur is nog niet afgelopen, maar nu is ze ineens 's nachts een paar keer incontinent geweest. Dus morgen weer naar de dierenarts. Ik wordt er eigenlijk een beetje moe van...
    En maandag gaan we op vakantie en dan gaat de hond bij mn ouders logeren, maar die zitten niet echt op een incontinente hond te wachten. Dus ik hoop maar dat dit snel opgelost is...

2. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Sneu voor de hond maar snap wel dat je ervan baalt.
    Onze hond likt zich de hele dag aan haar poep als ze loops is en dan het liefst ook nog zeuren erbij.

3. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik snap dat het vervelend is!

ik heb een hond die na een operatie ongeveer 80% incontinent is geworden.

dus je kan wel bedenken hoeveel ik moe poetsen!

erg vervelend voor mij maar ook voor haar!
    ik heb wel verschillende medicijnen gekregen voor haar, maar ze hielpen maar nihiel dus dan stop ik haar liever niet vol met pillen als het toch niet goed helpt!.

misschien komt het wel gewoon door de ab kuren dat ze der plas laat lopen?
    of misschien omdat ze pijn heeft of toch wat getresst is door al het gedoe!
    en als het blijvend is kan je medicijnen krijgen!

ik snap hoe vervelend het is en soms als ik smorgends weer in een plas sta, of als ik de hond in een plas urine vind heb ik ook wel zoiets van GRRRRR , maar dan bedenk ik maar dat het voor haar net zo vervelend is als voor mij!

Deel Deze Pagina