wie o wie weet dit.. Na anderhalf jaar zeuren en 5 miskramen heb ik eindelijk een hysteroscopie gekregen.. Er kon niks mis zijn met mijn bm omdat ik gewoon ongi werd.. Tijdens de kijkoperatie zag de gyn toch iets wat op een verkleving lijkt en kon ze mijn rechtereileideruitgang (oewww galgje woord) niet viet vinden.. PAs op 6 dec heb ik een afspraak om alles te bespreken, omdat de gyn tussendoor afwezig is.. Nou vraag ik mij af.. stel je voor dat ik in de tussentijd toch zwanger zou raken..... (niet te testen voor die datum hoor!!!!) en wonder boven wonder zou de beeb blijven plakken.. Zou die verkleving dan problemen geven in de zwangerschap? Kan dat weefsel wel uitrekken? Of is het wijzer even te wachten met zwanger worden.... Wie heeft woorden van wijsheid voor mij? Of ervaring hier mee!
ja, maar volgens mij weet niemand het En we slaan deze ronde ook maar over.... Dus vraag ik het de gyn wel..
Hé Nanette, ik heb er geen verstand van. Ik weet dat er bij het MK forum wél een aantal zijn die verklevingen hebben. Misschien kun je die om advies vragen?