Ik heb hier ooit eens een zin / spreuk / gezegde o.i.d gelezen over borstvoeding dat begint met iets als: "eerst denk je alleen maar aan stoppen" en eindigt met dat je uiteindelijk te lui bent om te stoppen Beetje lastig uit te leggen, maar misschien dat iemand me snapt
Haha, ik was er al bang voor dat niemand het zou weten! Volgens mij is het ook al 3 jaar geleden dat ik het hier las. Toen was net mijn bv mislukt en dacht ik echt: waar hébben ze het over.... Maar nu loopt de bv als een trein en moest ik ineens weer aan dat zinnetje denken. Ik snap het nu helemaal. Het komt er dus op neer dat in het begin de bv nogal veel van je vraagt en dat je dan echt af en toe denkt: whaaaaa, ik kap er mee! En dan wordt dat gevoel langzaam minder tot je op een gegeven denkt: ik moet niet aan stoppen denken! Je zal maar midden in de nacht je bed uit moeten voor een fles! Nou ja, zoiets dus Ik had dus echt nooit van mezelf verwacht dat ik zo tegen borstvoeding aan zou gaan kijken. Dat het zo makkelijk is. En dat ik echt nog niet wil stoppen!