hier was meneer vroeg gaan slapen, half 8 (normaal tegen half 9) en z'n flesje niet leeg. nu is hij vanaf 00:15 uur weer wakker, maar dan ok echt klaar wakker dus hij is lekker aan het spelen en mama dan maar zpen om wakker te blijven
Nou, de wonderen zijn de wereld nog niet uit... Half 9 op bed, om 10 over 6 hoorde ik hem 'pas' en we zijn er om half 7 maar uit gegaan! Lekker hoor, een ononderbroken nachtje, komt niet vaak voor!!!
De tijden weet ik niet meer hoor , maar vannacht 3 keer eruit voor Lisa (even knuffelen, wat water drinken en weer slapen), 2 keer voor Eva (1 keer knuf kwijt en 1 keer plassen). Om 5:30 ging Lisa roepen: mama klaar, papa klaar! (Klaar met slapen....), ik heb toen nog geprobeerd haar in bed te leggen, maar dat werd niets. Ze heeft toen nog een half uurtje rustig bij ons gelegen en toen was ze écht klaar Wij gaan wel om de beurt eruit, dus ik ben 2 keer eruit geweest voor Lisa en 1 keer voor Eva. Er zijn wel nachten dat ze allebei doorslapen en vaak hoeven we maar 1 keer eruit. De laatste tijd slaapt Lisa ook wel uit tot 7 uur, maar vandaag dus niet . Eva ligt nog lekker te pitten, al ruim 12 uur inmiddels. Vandaag is mijn man thuis met de kinderen en de afspraak is dat degene die die dat thuis is, al eerste opstaat.
Hier redelijk. Van 20.30 tot 23.00 ( fles ) goed geslapen, toen weer tot 4 uur en toen wakker, last van tandje. Ben er 3 x geweest maar toen, troosten, slokje water, speentje en dentinox niet hielpen maar bij ons gelegd. Tegen 5 uur ging hij weer slapen, 6.15 wekker vriend ( lekker snoozen natuurlijk grr) en om 7 uur mijn wekker voor de voeding. Die is nu klaar dus hoop dat hij zo weer slapen wil nog even, hij lijkt iig nog moe..
blegh bagger nachten. Hier vannacht geen last gehad van de kids. Ging om 11 uur slapen maar ik sliep pas om 1.30 uur omdat ik maar bleef hoesten. Om 6.30 uur werde de kids al weer wakker. Dus ook ik heb maar 5 uur geslapen vannacht...
Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die er vaak uit moet! Als ik zo in mijn omgeving rondvraag hoor ik altijd dat alle kindjes zo goed slapen. Nou is het gelukkig ook niet heel erg hier, sowieso een tijd lang redelijk goed geslapen (af en toe een speentje brengen, maar dat vind ik niet zo erg) maar sinds het nieuwe jaar gaat het stukken minder. Regelmatig zitten er nachten tussen waarbij ze gewoon 1 a 2 uur wakker is. Vannacht redelijke nacht gehad, hoefde er in ieder geval niet uit! Ze lag rond 18.30 in bed, en ik hoorde haar pas rond 3.00. En dan wel zo hard dat je er wakker van wordt, dus dan sta ik al paraat om naar haar kamertje te lopen. Maar gelukkig was ze gelijk weer stil. Rond 4.00 nog een keer en toen om 5.50 weer en stopte ze niet meer. Dus de dag maar begonnen om 6.00
19.19 fles en naar bed 22.10 twee min. kletsen in bed en weer zelf terug in slaap gevallen... 7.00 uur wakker voor en fles spelen en om 8.30 terug naar bed...kijken wanneer hij weer wakker wordt
10 over 2 pas 10 voor 3 huilde hij alweer, gelukkig wel zelf weer inslaap gevallen, en hij was om half 9 pas weer wakker, dus dat scheeld iets
om 23,3 en 6 uur kwam evy 3 en 6 krijgt ze bv. En om 6.30 werd sem wakker.. die slaapt normaal van 19.30 tot 8 uur. Ik kan er nog niet zo aan wennen hoor die gebroken nachten. sem sliep al door met de 3 weken zo fijn maar dat zie ik evy niet doen haha die wil niet eens in dr eigen bedje slapen snachts
Een goede nacht gehad. De kids om 19.00 uur naar bed. Jasmijn om 20.00uur wakker, bv gegeven. Pas om 03.15 uur weer bv, helaas was ze klaar wakker tot 04.30 uur. Julia was om 06.00 uur wakker en heeft bij ons in bed t.v gekeken.
19.30 oudste naar bed 20.15 oudste slapen 21.30 jongste bv en daarna naar bed 22.15 jongste slapen 5.00 jongste bv daarna weer slapen 6.00 oudste wakker tot 7.00 daarna weer geslapen 8.45 jongste wakker en bv 9.15 oudste wakker lekker nachtje
Hier gisteren een slechte nacht doordat manlief ziek was en constant moest overgeven. Waardoor Laura om 0.30 ook wakker was. Gelukkig wel weer ging slapen om 01.00 na een flesje en werd om 06.15 weer wakker. Wijzelf vielen uiteindelijk om 03.30 in slaap en ik moest er 05.45 uit om laura op tijd te kunnen wegbrengen.... Vannacht ging het gelukkig weer super. Laura lag om 19.30 en werd vanmorgen om 06.30 weer wakker. Was mijn schuld, want ik maakte teveel herrie met opstaan hihi. Flesje en om 07.00 weer naar bed. Hoelaat ze wakker is geworden weet ik niet, want ik was om 07.20 alweer op mijn werk. Voor alle moeders die er vaak uit moeten voor een speentje. Wij hebben 3 speentjes in haar bedje gelegd waardoor ze altijd een speentje binnen handbereik heeft hihi. S'ochtends liggen er meestal 2 op de grond en ze heeft er 1 in haar mond. Scheelt misschien een hoop lopen s'nachts? Bij ons wel iig En voor alle moeders met vreselijke nachten respect! Wij hebben ook weleens periodes dat ze veel wakker is s'nachts, maar ik ben na 1 nacht al helemaal van de kaart haha.
Als ik zo jullie verhalen lees mag ik mezelf echt heel gelukkig prijzen!! Ons schema ziet er al sinds een week na haar geboorte ongeveer zo uit: 17.00 fles, tussendoor verschonen 17.30 even spelen in de box of "tv-kijken" in d'r wipper 18.00 slapen 21.30 - 22.00 fles en verschonen en pyjama aan 22.30 even kletsen in bed bij ons 22.45 slapen 7.00 - 7.30 wakker en gelijk fles Hopen dat het zo blijft maar we horen haar s nachts nooit en ze ligt op 30cm naast me in de wieg
bij ons ging het tot 3 mnd ook heel goed en we hadden een super vast schema, plus madam sliep zo`n 11 door. Op een gegeven moment zijn we in een sprong gekomen, waar ze alles over hoop gooide. We hoeven er `s nacht niet voor uit, maar het 11 uur doorslapen is wel veranderd naar 8 uur doorslapen. Plus geen vaste tijden meer. Na 1mnd rommelen, hebben we 2 weken rust gehad en was ze weer als vanouds en vervolgens kwamen we weer in een nieuwe sprong waar we nu nog steeds in zitten. Wil niet altijd wat zeggen hoor, want mijn oudste 2 hadden minder last van de sprongen, maar deze pakt ze allemaal en ook net even wat langer dan gemiddeld. Dus geniet nu nog even, het kan straks zo ineens anders zijn.....
Hier ook weer ene goede nacht. Oudste om 19.00 naar bed en meteen slapen en de jongste na de fles van half 8 nog even slapen bij mama en om 21.00 over gelegd in zijn bedje. 23.00 fles en heb hem even gehoord om 3 uur toen pas weer om 7.45. Oudste was om 8.00 wakker. Hoop echt dat het in deze lijn door gaat zetten en dat ook Robin een slaapkoppie is net als zijn mama, papa en broer.
23.00 laatste fles en naar bed 7.30 wakker gemaakt voor medicijnen en de fles. In het weekend maak ik haar om 9.00 uur wakker zodat wij een beetje kunnen uitslapen. Maar dan krijgt ze ook iets later de fles 'savonds. Ik realiseer me dat wij het erg hebben getroffen met het slaapritme van onze dochter... Oh ja, ze is 11 weken maar doorslapen doet ze al vanaf het begin...
Jeetje.... Wij mogen dus echt niet klagen!! Isabeau gaat rond 19.00 naar bed.. En wordt s'morgens rond 7.00 uur wakker.. Heel soms wordt ze s'nachts wel een keertje wakker.. Speentje geven een kus en een aai over haar bolletje en ze gaat weer heerlijk slapen! Als ze s'morgens eerder wakker wordt (rond 6.00 uur) leggen we haar heerlijk tussen ons in! Puur, omdat we dan zo lekker kunnen knuffelen
18:45 gaat kleine Chai naar bed 05:00 vraagt ze om een flesje en verschoon ik haar luier en ga weer terug naar mijn nest. Vaak gaat zij weer even verder slapen. 07:00 is ze vaak echt klaar om op te staan. Heel luxe dus...