hier nix te klagen 4 flessen per dag om de 4 uur van 210 cc flesvoeding tussen 21:00 a 22:00 uur laatste fles en ze komt pas weer tussen 9:00 a 10:00 smorgens toen ze net geboren was toen heeft ze 2 nachten liggen spooken dat ik paar keren eruit moest en niet wou slapen ja wel op me schoot hwaaaa maar daarna gelijk niet meer snachts gekomen echt knap en dat dan wel dat haar grote zus dat ook deed en nog steeds van uitslapen houd de ouidste word volgende week 14 feb 3 jaar en die gaat om half 8 s;avinds naar bed en komt ook de volgende ochtend tussen 9 a 10 uur smorgens ze zit al vanaf aug op de psz en ze gaat 4 dag delen 2x smiddags en 2 x ochtend nou die 2x ochtend heeft ze echt moeite om eruit te komen hoor best zielig me schoonmoeder en somige andere mensen vinden het niet normaal dat mijn 2 kinderen zo laat smorgens uit bed komen ja moet ik dan speciaal de wekker om 7 uur zetten om hun wakker te maken waarom?? ze zullen hun slaap goed nodig hebben
gedeelde smart is inderdaad halve smart! hier was het vannacht: 20.00 naar bed 23.00 bv, terug in eigen bedje 0.00 weer wakker: vriendlief gaat troosten, lukt niet, baby bij ons in bed... liggen woelen tot 0.30 3.30 bv 5.00 bv 8.00 wakker
Tycho om 17:00 bij schoonouders gebracht, daar gegeten (schoonmoeder legde Tycho op bed) en wij naar huis, ik om 20:30 op de bank in slaap gevallen en om 21:30 wakker geworden en naar bed gegaan. Boven in bed weer in slaap gevallen en om 6:30 ging de wekker om te aan werken hahah sorry. Maar hier gaat de nacht meestal erg goed: 19uur erin en dan slapen tot 6:30-7:00. Behalve dan als hij ziek is, zich niet lekker voelt of er een tand/kies doorkomt. Dan zijn de nachten vaak wel erg lijkend op wat hier voorbij komt xx
Ging heerlijk.. 20.30 fles 21.30 op bed 8.00 wakker, fles 9.00 slapen tot 12.30! Heerlijk (heb zelf ook even uitgeslapen tot 12.30
Een drama!!!!!! Beide om 19 uur naar bed. Jasmijn wilde niet, dus bv gegeven en weer op bed.....weer niet dus om 20 uur weer bv 23.15 bv 00.30 Julia gekotst> bed verschonen 01.30 Julia weer gekotst.....wakker tot 2 uur 04.00 Jasmijn bv 05.30 Jasmijn en Julia wakker. Julia ging gelukkig weer slapen, Jasmijn niet dus vanaf 6 uur samen beneden.
Vannacht was toch wel een dieptepunt... 23.50 gillend wakker, niks willen, bij me genomen 1.00 terugelegd 1.45 wakker, huilen, bij me genomen En toen iedere 3 kwartier huilend wakker geworden en onrustig geweest.... 3.30 flesje gegeven (ik wist het echt niet meer) Vervolgens: wakker, slapen, onrust, wakker, slapen, onrust... Volgens mij heb ik van 22.00 tot 23.50 geslapen, en tussendoor af en toe 10 minuten een hazeslaapje... Ik vind dit toch niet helemaal normaal, maar kan echt niet ontdekken wat er aan de hand is... Hazeslaapjes overdag, prima, maar in de nacht, het breekt zo op!!
Jeetje heftig zeg! Als je mannetje gillend wakker zou je inderdaad echt het gevoel krijgen dat er meer aan de hand is. Buikkrampen misschien, ben je net begonnen met bijvoeden? Je schrijft dat hij overdag ook hazeslaapjes doet, is inbakeren misschien een idee? Vervelend hoor!! Hier een redelijke nacht voor sprongentijd.... oudste 2 18.30 op bed Yarah 19.00 wakker geworden en gevoed en hop der bed weer in. 22.30 bv 22.45 iedereen weer op bed 6.00 Yarah kletsen dus maar gevoed, direct er weer in het is nu bijna 8.00 en iedereen slaapt verder nog, ga de oudste 2 zo wakker maken want die moeten naar de psz..
Geen idee... Met bijvoeding zijn we nog niet gestart ivm zijn kma, wat net goed onder controle is met de neocate, daar wachten we dus echt mee tot 6 maanden... Verder alles gecheckt, geen poepbroek, koorts, niks... Inbakeren doe ik nu alleen nog voor de nacht (met weinig effect zoals je leest ) omdat hij bezig is met gaan rollen, dus overdag ligt hij nu in zn slaapzakje, we moeten binnenkort toch stoppen...
niet zo goed vannacht... 19.15 op bed 02.10 wakker en huilen, speen 5.45 wakker en huilen, 3 keer terug voor speen 8 uur klaar wakker en kletsen
Vannacht voor t eerst sinds 7 weken wakker om half 5! Jeetje normaal slaapt ze tot minstens 7 uur. Speen nog geprobeerd een uur lang maar nee.. half 6 lag ze toch aan de fles te lurken Wat ik zo raar vind.. ik wen zo snel aan die lange nachten slapen, als ze dan s eerder wakker wordt, ben ik gelijk sjago en de hele dag moe.. pff. Waar een mens al niet aan kan wennen zeg *terwijl ik toch echt in mn handen mag knijpen met zo'n lange slaper!*
oh, het is ook overal hetzelfde.....ik merk dat steeds vaker om me heen. Ik dacht dat op ene gegeven moment wij de enigen warne met gebroken nachten, want om me heen hoord eik er niet zoveel mensen over. Maar ook wij hebben en hadden geborekne nachten en dat blijf ook, dnek ik. Alleen de en keer is het van de honger, dan andere keer van miss ziek zijn, ander ekeer weer dormen.......alles gaat in fases. Onze nacht is meestal van 22.00 tot 6.00. Dan is onze zoon weer wakker, maar vaak rond 4.00 wakker en dan duurt het zeker een half uur voordat hij weer slaapt. Ik ben de nachtvoeding gestopt met de BV en hij is een tijdje ziek geweest, dus dat draag took niet bij aan ieders nachtrust..... Succes, er komen echt weer betere nachten, alleen lig je dan zelf wakker, omda tje wel een geluid verwacht.... of ben ik daarin de enige?
Ik ben toch blij dat onze kindjes geen speentjes willen sommige moeten er alleen vaak uit om de speen te geven. Dat breekt ook op toch? Hier wel een goede nacht 22.30 dochter naar bed en die kwam om 3.30 en 6.30 weer. Zoonlief werd snacht wel een keer wakker maar effe een aai over zijn bol en het was weer goed
hihi leuke topic. Mijn nacht was: 11 uur thuis van avonddienst 0:00 op bed. 0:30 eruit.. speentje gegeven (liza) 1:30 Muziekje aan bij Wesley 2:00 speentje gegeven Liza 3:00 wee wakker dus dan toch maar een fles ( dronk 30cc ) 4:30 ( wauw heb anderhalf uurgeslapen) speentje Liza 6:00 wekker van mijn man... GRRR 7:00 fles geven Liza en terug in bed. 8:00 Wesley wakker en naa rbeneden. Normaal slaapt wesley wel door van 19:30 tot 8:00 nu was hij wakker geworden door Liza der gerommel. Liza slaapt normaal ook van 20:00 tot 7:00 en horen we ook tussendoor niet.. Maarja ik heb een topic geopend met de oorzaak
kindjes 21 maanden en 3,5 jaar in bad om 19:00 in bed om 19:25 en niet meer gehoord tot 6:55 zoonlief speelt op zijn kamer 8:08 dochterlief roept 'tata' Prima nachtrust hier dus... altijd
Hier ook weer een super nacht gehad. Oudste wilde alleen niet slapen dus om 20.15 papa naar hem toe laten gaan want die wa net thuis van voetbal. 21.00 jongste naar bed sliep al vanaf 20.00 bij mij op de arm. Om 23 kreeg hij nog een flesje en niet meer gehoord tot vanmorgen 8.00 Oudste werd om half 8 huilend wakker (ziek)
Hier vannacht een topnacht! Half acht naar bed en dochter om 7.30 wakker moeten maken voor school en zoontje tot 8.30 geslapen.
20.15 op bed 5.00 speentje 6.00 speentje zeker 6 keer geprobeerd.... 6.30 maar een fles gegeven in bed genomen en nog getukt tot 7.45 normaal slaapt hij eigenlijk altijd wel tot 7, maar de afgelopen paar dagen is het bal!